• Nattafnatta

    Vilka hade bruna flytningar på BIM och var gravida! Hur gick det?

    Hej! Precis som min långa rubriken lyder, finns det någon där ute som hade bruna flytningar runt bim och var gravida? Hur gick det för er?

    Jag plussade ett par dagar innan bim och plussade starkt på själva bim-dagen, fick dock då en väldigt liten brun flytning på pappret, aldrig i trosan. Hade inte det med dottern vid bim och föreställer mig nu att detta ska innebära något dåligt! Inget mer sedan dess.

    Berätta gärna om ni har erfarenhet utav detta! Kan verkligen inte slappa av pga den där jäkla färgade flytningen..

  • Svar på tråden Vilka hade bruna flytningar på BIM och var gravida! Hur gick det?
  • E2012smamma
    Nattafnatta skrev 2014-09-02 17:43:30 följande:

    Hej! Precis som min långa rubriken lyder, finns det någon där ute som hade bruna flytningar runt bim och var gravida? Hur gick det för er?

    Jag plussade ett par dagar innan bim och plussade starkt på själva bim-dagen, fick dock då en väldigt liten brun flytning på pappret, aldrig i trosan. Hade inte det med dottern vid bim och föreställer mig nu att detta ska innebära något dåligt! Inget mer sedan dess.

    Berätta gärna om ni har erfarenhet utav detta! Kan verkligen inte slappa av pga den där jäkla färgade flytningen..


    Jag blödde på bim, det kom på pappret 2 ggr när jag kissat. Samt så kom det färskt blod i v 6.

    Är idag i v 38+0

    Hade en graviditet innan där jag fick bruna flytningar i v 7, det slutade med MA.

    Tror inte det betyder något, speciellt inte blödningar som sker kring bim
  • Nattafnatta

    Är det "bättre" att få blödningen/flytningen kring bim kanske?

    Känns bara så märkligt då min kropp inte betedde sig så kring bim med dottern. Blödde visserligen lite grann med henne vecka 7 samt 8. Har haft två missfall innan henne så oroar ihjäl mig ju. Nervvrak!

  • Missimissi

    Har varit gravid tre gånger.

    1: brunt runt bim= min dotter

    2: inget brunt runt bim= mf v 7

    3: brunt runt bim= nu v 31

    Så i min värld har ju brunt runt bim varit positivt!

    Lycka till !

  • Nattafnatta
    Missimissi skrev 2014-09-02 19:24:36 följande:

    Har varit gravid tre gånger.

    1: brunt runt bim= min dotter

    2: inget brunt runt bim= mf v 7

    3: brunt runt bim= nu v 31

    Så i min värld har ju brunt runt bim varit positivt!

    Lycka till !


    Tack för att du delar med dig!
  • E2012smamma
    Nattafnatta skrev 2014-09-02 18:34:13 följande:

    Är det "bättre" att få blödningen/flytningen kring bim kanske?

    Känns bara så märkligt då min kropp inte betedde sig så kring bim med dottern. Blödde visserligen lite grann med henne vecka 7 samt 8. Har haft två missfall innan henne så oroar ihjäl mig ju. Nervvrak!


    Bättre å bättre. Men kan vara att kroppen inte hunnit haja att den inte ska få mens

    Vänta ett par v o se o kolla hur det utvecklas.

    Boka in ett ul i v 6 eller så så ser ni..
  • Nattafnatta
    E2012smamma skrev 2014-09-02 19:53:43 följande:

    Bättre å bättre. Men kan vara att kroppen inte hunnit haja att den inte ska få mens

    Vänta ett par v o se o kolla hur det utvecklas.

    Boka in ett ul i v 6 eller så så ser ni..


    Jag ska se till att få ett vul i vecka 6+3 ungefär. Har pratat med kk om min oro och jag skulle återkomma när det närmar sig så skulle jag få en tid då. Hon var trevlig och förstående.
  • E2012smamma
    Nattafnatta skrev 2014-09-02 20:01:05 följande:
    Jag ska se till att få ett vul i vecka 6+3 ungefär. Har pratat med kk om min oro och jag skulle återkomma när det närmar sig så skulle jag få en tid då. Hon var trevlig och förstående.
    Så bra :)
  • skarlsson84

    Jag hade bruna flytningar i tre dagar vid bim och nu är jag i vecka 13+6 och har fått se den lille med prickade hjärta:)

Svar på tråden Vilka hade bruna flytningar på BIM och var gravida! Hur gick det?