• Anonym (J)

Trosor på vid sex?

Är det någon mer än jag som tycker det är sexigt att tjejen behåller trosorna på under sexet?

• Svar på tråden Trosor på vid sex?
  • Dickie Simpkins
    Anonym (J) skrev 2014-09-03 07:54:22 följande:

Är det någon mer än jag som tycker det är sexigt att tjejen behåller trosorna på under sexet?

• livserfaren
    Anonym (J) skrev 2014-09-03 07:54:22 följande:

skulle gilla det mycket, gärna nylonisar på också.
  • Anonym (moki)

Absolut!

Ett par string där man bara drar undan dom :)

• panicorion

När där åtrån som driver en till vansinne då man inte ens hinner få av sig kläderna är spännande. Har hänt några gånger här hemma och då är det underbar sex ( brukar det iofs vara ändå) den hårdheten och bestämdhet som uppstår i denna stund är väldigt upphetsande

• livserfaren
    panicorion skrev 2014-10-04 15:55:17 följande:

När där åtrån som driver en till vansinne då man inte ens hinner få av sig kläderna är spännande. Har hänt några gånger här hemma och då är det underbar sex ( brukar det iofs vara ändå) den hårdheten och bestämdhet som uppstår i denna stund är väldigt upphetsande

Ja du gillar ju hårda tag.Menar du att det är mer upphetsande med kläder på.
  • panicorion

Nä inte så med de gånger när man är så extremt kåt att man inte kan hålla sig ifrån varandra och inte ens får av kläderna innan är spännande och minnesvärda

• livserfaren
    panicorion skrev 2014-10-04 17:05:42 följande:

Nä inte så med de gånger när man är så extremt kåt att man inte kan hålla sig ifrån varandra och inte ens får av kläderna innan är spännande och minnesvärda

Ok.
  • Anonym (J)
    panicorion skrev 2014-10-04 15:55:17 följande:

Det är sjukt häftigt och upphetsande!
  • Anonym (Micke)

Det är sjukt upphetsande om dom är på och att man kan vika undan fliken. Gillar att ta på trosor samtidigt som jag är inne i henne.
    Sjukt skönt ät det.

• Anonym (Mi)

Själv så tycker jag det är sjukt oskönt. Förstår att vissa kan tycka det är hett och så men jag tycker mest det är jobbigt när trosorna hamnar "fel". Skaver och är oskönt. Är himla glad att jag inte har en partner som har det som en fetisch...

Svar på tråden Trosor på vid sex?