• Anonym (Sur)

Han ljög och försökte sexa mig utan kondom

Igår när jag och min man skulle sexualisera blev jag alldeles frustrerad. I första hand har vi överenskommit att använda kondom i syfte att inte jag ska utföras gravid. Han går in på toan och säger att han ska utföra kisseri och sedan dra på sig kondomen. Han kommer tillbaka med erekterad penis och gummit överdraget. Lägger sig över mig. Sedan innan han ska föra in den så hör jag "smack"ljudet från kondomen vilket han försöker dölja med hostljud. Han har alltså tagit av sig kondomen i syfte att utföra sexeri med mig utan kondomen. Jag blev så arg att jag nästan lappade till honom. Min första fråga i huvet....har han gjort detta förr med mig? Tänk om jag är gravid sedan innan!? Jag har inte fått min mens nu i eftertanke på väldigt länge. Jg ska köpa graviditetstest idag. MEN jag är väldigt arg över det han gjorde! Har inte pratat med honom på hela dagen. Usch!! Vad tycker ni jag borde göra? Jag är verkligen jättearg

• Svar på tråden Han ljög och försökte sexa mig utan kondom
  • HäckHäxan

Åh trevlig snubbe :-/

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (nilla)

Han låter ju helt sjuk i huvudet!
    Varför gjorde han så? Vad var hans förklaring?

• Anonym (Sur)
    Anonym (nilla) skrev 2014-09-04 15:09:51 följande:

Han låter ju helt sjuk i huvudet!

Varför gjorde han så? Vad var hans förklaring?

"Jag råkade" sa han. Jag köper inte det. Vill han utan kondom så säger man i förväg så jag kan äta p piller!
  • Anonym (::--::)
    Anonym (Sur) skrev 2014-09-04 15:06:37 följande:

Igår när jag och min man skulle sexualisera blev jag alldeles frustrerad. I första hand har vi överenskommit att använda kondom i syfte att inte jag ska utföras gravid. Han går in på toan och säger att han ska utföra kisseri och sedan dra på sig kondomen. Han kommer tillbaka med erekterad penis och gummit överdraget. Lägger sig över mig. Sedan innan han ska föra in den så hör jag "smack"ljudet från kondomen vilket han försöker dölja med hostljud. Han har alltså tagit av sig kondomen i syfte att utföra sexeri med mig utan kondomen. Jag blev så arg att jag nästan lappade till honom. Min första fråga i huvet....har han gjort detta förr med mig? Tänk om jag är gravid sedan innan!? Jag har inte fått min mens nu i eftertanke på väldigt länge. Jg ska köpa graviditetstest idag. MEN jag är väldigt arg över det han gjorde! Har inte pratat med honom på hela dagen. Usch!! Vad tycker ni jag borde göra? Jag är verkligen jättearg

I eran ålder tror jag inte risken för graviditet är så stor. så ta det lugnt
  • HäckHäxan
    Fia 28 skrev 2014-09-04 15:09:53 följande:
    Dina formuleringar är sjukt komiska =).
    Jag håller med dig. Tänkte först vad fan är detta
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (skoj?)
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 15:13:01 följande:
    Jag håller med dig. Tänkte först vad fan är detta
    låter ju ungefär lika som den personen som skrev om sin "bögiska" son Glad
  • HäckHäxan
    Anonym (skoj?) skrev 2014-09-04 15:14:15 följande:
    låter ju ungefär lika som den personen som skrev om sin "bögiska" son Glad
    Jaaaaaa precis, påminner absolut om det sättet att skriva
  • Anonym (nilla)
    Anonym (Sur) skrev 2014-09-04 15:11:17 följande:
    "Jag råkade" sa han. Jag köper inte det. Vill han utan kondom så säger man i förväg så jag kan äta p piller!
    Han verkar som sagt rätt knepig, jag hade inte haft sex med honom igen ärligt talat. Hade aldrig kunnat lite på honom.
  • Impetuous

Hur går det med sexualiseriet?

• Anonym (9kk9l)

"utföra kisseri" ? låter jävla skumt det där.

Svar på tråden Han ljög och försökte sexa mig utan kondom