Vätska i buken ??!
Hej !
Jag planerar inte att få barn men det här va gruppen som kom närmast.. Men jag tar inga preventivmedel så händer det, händer det.. Jag behöver iaf era tankar och funderingar eller om någon expert kan hjälpa mig klura ut en sak. Jag va hos en gynläkare idag på grund av lite hormon besvär/problem med menscykeln. Han undersökte mig även med VUL och berättade hur det såg ut där inne. Tjock slemhinna, "det syns att du är i mitten av menscykeln" Dock fanns inga ägg på mina äggstockar och då såg han lite tänkande ut men sen sa han att det kan vara att något ägg redan släppt eller att jag får en sen ägglossning, att det inte betyder att jag inte får någon. Sen det som har förundrat mig mest... Jag berätta det här för min mor som tyckte det lät konstigt. Han pekade på skärmen och sa "och här har du lite vätska i buken" Jag tyckte också det lät konstigt men sa ingenting då eftersom det på honom lät normalt. Men är det normalt att ha vätska i buken? Någon som vet? Jag blev lite orolig när min mor sa så där..