Är det okej?
Hej! Detta är min första gång jag skriver.. Trodde aldrig jag skulle behöva hjälp så här men det är för "skämmigt" att ta upp med nära och kära.
Jag och min sambo har varit tillsammans i 2 år, vi hade distansförhållande i 1 år så vi har bott ihop ett år nu, jag älskar honom men självklart har vi haft ordentliga bråk där onödiga saker sagts från båda hållen.
När vi bråkade som mest en gång var när han hade ljugit om vem som lånade hans lägenhet, jag vart jätte arg då själva grejen var att det var en tjej som lånade den och han ljög om att det var affärs partners män? Jag menar varför känna att man måste ljuga om en sån sak? Blir jag sur för att en tjej kompis lånar hans lägenhet så är det ju jag som är omogen men han talade endå sanningen, men nu vart jag ju sur för att han inte talade sanning!
Efter det bråket sa han att när vi har sex så tänker han på hur hårt jag blivit påsatt av en annan kille, och frågade om jag knullade runt innan han och en massa saker.. Han var väldigt ångerfull och lovade att aldrig mer säga så bara för att han är arg, men nu tror jag han har sagt det fyra gånger..
Detta gör att jag har 0 sex lust över huvud taget, jag tror även jag har minskad sexlust pågrund av att mina känslor ändrades. Jag har sagt varför jag inte vill ha sex, men han fortsätter tills han får sin vilja igenom och där ligger jag och känner mig dum, att det är det enda jag duger för.. Eller om vi nu inte har sex vänder han sig om och blir sur..