Jag är bara jag skrev 2014-09-06 20:02:20 följande:
Men herregud,sa jag att jag är expert eller!? Snart sjutton gubbar får man INGENTING skriva på F.l! Jag har tatt det i 6,5 år vilket gör att jag har erfarenhet av Levaxin och min mens har inte ballat av den anledningen. Aldrig hört att nån annans gjort det heller. Snarare kan Levaxin göra så menscykeln blir bättre. Alla kan få en knäpp menscykel när som helst,måste inte bero på nånting. Om knäpp menscykel vore en vanlig biverkan hade man hört om det,det hade stått som vanlig biverkan och man hade mest troligt upplevt det själv.
*sluta snart försöka hjälpa folk för alla hoppar på en-trött!*
Och om du nu ska "hjälpa" nån så börja med att förstå att vi alla är så totalt olika, så 6,5 år med Levaxin och inget urballande av mensen, betyder LÅNGT IFRÅN att ingen annan kan få problem, just pga att man börjat med Levaxin! Det är ett HORMON som är med och påverkar HELA kroppen.
Min mens har inte heller ballat ur under 9 år med Levaxin, men det betyder ju inte att ingen annans kan göra det. Så att tvärsäkert påstå det OCH att samtidigt säga att du baserar det på att DIN INTE gjort det, det är ju bara pinsamt!