• KnytetsMamma

    Ägglossningsflytningar varje gång?

    Ni som har regelbunden ägglossning, har ni samma känningar och symtom varje gång det är dags för ägglossning? Då tänker jag på om ni tex alltid har ägglossningsflytningar? Eller kan det vara så att ni en månad har mycket såna flytningar för att en annan månad inte känna några sådana alls?

  • Svar på tråden Ägglossningsflytningar varje gång?
  • Jag är bara jag

    Ja,har jag äl har jag 3-4 dar med äl-flytningar. Däremot har jag också haft ett par gånger 2 dagar med typ äl-flytningar,men inte haft äl.

  • KnytetsMamma

    Men har du också haft så att du inte haft ÄL-flytningar men ändå haft ÄL?


    Jag är bara jag skrev 2014-09-06 15:35:55 följande:
    Ja,har jag äl har jag 3-4 dar med äl-flytningar. Däremot har jag också haft ett par gånger 2 dagar med typ äl-flytningar,men inte haft äl.

  • Jag är bara jag
    KnytetsMamma skrev 2014-09-06 19:39:58 följande:
    Men har du också haft så att du inte haft ÄL-flytningar men ändå haft ÄL?

    Nej,aldrig. Men så funkar just jag,andra har inga äl-flytningar alls,men ändå äl och blir ändå gravida.
  • KnytetsMamma

    Det jag mest funderar över är om en och samma kvinna ibland har ägglossningsflytningar och ibland inte men ändå har äl båda gångerna....får väl helt enkelt bara avvakta och se, finns ju inte så mycket annat att göra.


    Jag är bara jag skrev 2014-09-06 20:03:52 följande:
    Nej,aldrig. Men så funkar just jag,andra har inga äl-flytningar alls,men ändå äl och blir ändå gravida.

Svar på tråden Ägglossningsflytningar varje gång?