• Svar på tråden Dekorplast!!!
  • HäckHäxan
    Mammatilltrestycken skrev 2014-09-06 21:42:10 följande:
    Vet någon hur/om det funkar att föda dekorplast på sin rostfria diskbänk?!
    Föda dekorplast?

Alltså har du tänkt täcka hela bänken, eller bara ha nått motiv? Har du diskställ på bänken?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Mammatilltrestycken
    HäckHäxan skrev 2014-09-06 21:45:33 följande:
    Föda dekorplast? smile2.gif

Alltså har du tänkt täcka hela bänken, eller bara ha nått motiv? Har du diskställ på bänken?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    Hahahaha ja föda diskbänken ...

FÄSTA dekorplast på diskbänken ...

Har ingenting på diskbänken i övrigt
  • HäckHäxan
    Mammatilltrestycken skrev 2014-09-06 21:59:36 följande:
    Hahahaha ja föda diskbänken ...
    FÄSTA dekorplast på diskbänken ...
    Har ingenting på diskbänken i övrigt
    Jag tror de kan bli skillnad på om man täcker hela bänken, alltså typ tapetserar den med dekorplast eller om man bara gör några motiv. Det säger ju sig själv att vatten på bänken kommer påverka limmet till slut.

Men det finns plast som man kan fästa på ja skåpluckor, fönster, kylskåp osv utan lim/ klister, det fungerar ju också på en diskbänk i rostfritt. Sen om det finns i storlekar på rullar till att sätta på en hel bänk vet jag inte. Har bara sett mindre motiv, alltså typ tomtar och sånt man kan sätta till jul och sen enkelt dra bort när den är över. Men vad tusan den plasten heter har jag ingen aning om.
  • SupersurasunkSara

Det lär nog fästa, men om det sitter kvar så bra är en annan fråga.

Hur har du tänkt det hela? Den bredaste plasten jag vet är 67 cm tror jag.

• Annelie 76

Det blir skitfult, både när det sitter där och när det lossnar. Hyr du lägenheten kommer du få betala borttagningen när du flyttar alt jobba som attan för att få bort det.

• SupersurasunkSara

Det är ju bra om jag läser allt innan jag skriver Nej, det kommer att bli fult väldigt fort.
    Vatten kommer in i skarvarna hur noga man än är.

Svar på tråden Dekorplast!!!