• Tulpa

Oxbackskliniken i S-tälje, erfarenheter?

Hej!

Min gynekolog vill skicka mig till Oxbackskliniken i Södertälje för fortsatt utredning, kan tänka mig Puregonsprutor ev insemination. Är det någon som har erfarenhet från dem, är de bra? Alla svar tages emot tacksamt!

• Svar på tråden Oxbackskliniken i S-tälje, erfarenheter?
  • cinderella26

jag går hos barnmorskan där och jag tycker det är bra ställe när det gäller barnmorsebesök iallafall.. hemtrevligt

• Fiaflopp

OjOj,jag har en massa erfarenheter därifrån och det är att de är UNDERBARA!!!
    Sägh att du vill komma till Gunnar Möllerström så ska du se att du blir underbart omhändertagen...
    Fråga mer om du undrar...

• Tovsippan

Vi har gjort utredning där och känner oss väldigt nöjda. Det är lätt att få bra tider och man blir vänligt och kunnigt bemött.

• Tulpa

Tack för att ni svarar. Det ser väldigt hemtrevligt ut när man kollar på nätet.
    Fiaflopp, är Möllerström den bästa, det jag oroar mig mest över det är att de ska neka mig försök gällande allt p g a min övervikt....suck...någon som vet om de är såna? Då känns det liksom lönlöst...jag försöker att gå ned men PCOS gör att det är väldigt svårt...det hjälper ju inte hur man än gör...ok svälta hjälper kanske...suck...

• kehe

Oxbacken är toppen! Vi har gått där två gånger och fått lyckat resultat båda gångerna! Nu är jag gravid med mitt andra barn efter 2:a pergo-kuren. Håller med om Gunnar Möllerström, han är verkligen mysig! Går hos George Evaldsson nu och tycker om honom också! Har även gått hos Per så jag känner alla litegrann!
    Lycka till! Miljön är underbar!

• Herus

Jag kan varmt rekomendera oxbackliniken..
    Dom är toppen..!!

Har gått hos Anders men går nu hos Gunnar.. han är jätte bra..!!
    Han kan mycket om äl och äl stimulering..

Lycka till.. hör av dig om du undrar nått..!!!

• Fiaflopp

Gunnar är hemskt kunnig i MYCKET vad gäller detta och det han eventuellt inte vet tar han reda på omgående,jag litar helt och fullt på honom efter 6 ivf försök...

• kehe

Gunnar har ju liksom varit chef för IVF kliniken på Huddinge så han är proffessor!!!Superkunnig!

• Fiaflopp

Och ändå är han inte nöjd med hur hans patienter blir behandlade där...haha

• Häxa

Jag går oxå på Oxbackskliniken och Jag tycker dem är både bra o trevliga där :) Själv går Jag hos George

• jossan01

Kan inte säga nått annat än att dom är UNDERBARA!!!!! (går hos george) Är själv överviktig så jag vet vad du känner! men ska snart börja min första pergo- kur! kra och lycka till!!! Be om att få träffa george!

• looby

rekomenderar värmt oxbackskliniken !

Svar på tråden Oxbackskliniken i S-tälje, erfarenheter?