• dajmkola

nån som blir ruvare

Hej är det nån som ska bli du vare i dag? Eller snart så Vore trevligt att följas åt till ett förhoppningsvis stort + om några veckor: )

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-09 15:08
    Mi mobil är dum i huvudet ändrar ord morr
    Ska stå om nån blir du vare i dag! ! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-09 15:08
    Åhhh sur jag blir
    Ruvare* :)

• Svar på tråden nån som blir ruvare
  • elsaodexter

Hej! Jag var på äggplock idag! ET på onsdag förhoppningsvis. Hoppas äggen blir befruktade, dom ringer imorgon :)

• dajmkola

Hej kul att ni svarade: )

Fick ett fint embryo igår: ) spännande o jobbig nervös väntan nu: (

Varför va det svettigt Moii?

Är det första gången för er?

• lucylight

Om allt går som det ska blir jag ruvare imorgon, gjorde äggplock igår. Vår första IVF 

• dajmkola

Spännande lucylight du får höra av dig o berätta hur det gick: )

Vilken klinik går ni på?

Lycka till i morrn: )

• elsaodexter

Tyvärr blev det inget. 1 ägg va ej moget de tre andra blev ej befruktade.. ð??¥ð??¥ð??¥

• moii
    elsaodexter skrev 2014-09-09 20:49:46 följande:

Tyvärr blev det inget. 1 ägg va ej moget de tre andra blev ej befruktade.. ð??¥ð??¥ð??¥

Nej vad trist och sorgligt! Vad hände? Vad hade du för behandling och har ni manlig eller kvinnlig faktor? Åh vad trist!! Men häng här ändå och sikta in dig på nytt!!
  • moii
    dajmkola skrev 2014-09-09 15:07:12 följande:

Nej inte första gången, det är syskonförsök, men svettigt för att det är jobbigt, egentligen inte så svettigt utan alltså jobbigt, bara som jag uttryckte mig.
  • moii
    dajmkola skrev 2014-09-09 15:07:12 följande:

Nej inte första gången, det är syskonförsök, men svettigt för att det är jobbigt, egentligen inte så svettigt utan alltså jobbigt, bara som jag uttryckte mig.
  • lucylight
    elsaodexter skrev 2014-09-09 20:49:46 följande:

Neej :( Jag beklagar verkligen! 
  • dajmkola

Elsaodexter: Nej vad tråkigt vet dom varför ? :( många styrke kramar

Ge inte upp

Moii : vi gör oxå syskon försök nu

Hur gammal är eran där hemma då ?

• Nin

Jag hoppas också in här, jag fick ett fet idag :) håller tummarna för att den vill fästa.

Jag fick ett fet, 5-celligt, 2-dagars. Jag är nu i v. 3 om allt är som det ska.

• lillal8_79

Jag hoppar också in här. Ska börja med ägglossningsstickor på söndag :) och göra min första fet om ca två veckor. Gjort ett IVF och har nu tre frysta embryon på akademiska.

Trevlig helg! :)

• lillal8_79

snyft snyft.. fick utslag på ägglossningstickan i morse. Ska man skratta eller gråta. Nu krockar det med helg :(
    Jag som brukar ha rätt lång cykel, det är ju bara dag 11 idag. Jaha, tack för mig. Hoppas det går bra för er!!

Svar på tråden nån som blir ruvare