gifta sig i Skagen, ngn som vet om det är mysigt? tips?
och lillen ska med förstås...
och lillen ska med förstås...
jaaa vi var på ett underbart bröllop i Skagen för några år sedan! Bröllop i mysiga svenska kyrkan och sen fest i ngn lokal ute vid stranden (minns inte vad det hette dessvärre). det var jättemånga fina vandrarhem som vi gäster kunde ta in på.
urmysigt oc superfina bröllopsfoton i det klassiska skagen ljuset
Om man bara vill ha ett litet bröllop då, dvs bara vi tre eller med våra föräldrar också, lämpar sig skagen då oxå? Hur bodde ni etc, finns det mysig restaurang?
vi hyrde ett hus, det var jättemysigt. jag var tärna så jag hade inte riktigt tid att gå ut o äta så... men det var en jättemysig stad o vackert vid vattnet
Jag och min man gifte oss i svenska sjömanskyrkan, Skagen. det var ett jättefin och romantidkt litet bröllop. Vi hade med oss föräldrar och syskon, jag och min man bodde på Ruts Hotell i G:a Skagen.
Hela Skagen är som gjort för bröllop, det ligger liksom i luften på ngt vis
En uppplevelse om jag rekomderar, om man vill ha ett litet men mkt romantiskt bröllop
Lycka till!!!
Jag firade min 30-årsdag i Skagen i mitten av april för ett par år sedan. Hade hur mysigt som helst men på eftermiddagen den sista dagen så låg det en FRUKTANSVÄRD STANK över hela Skagen. Vet inte vad det var som stank men både jag och sambon blev illamående och kunde inte vara utomhus. Stanken tillochmed smög sig in i vårat hotellrum så vi tog ett par cigg på rummet för att det skulle lukta godare(!!!). På morgonen därpå var stanken borta och allt var som vanligt igen.
Så de 2 första dagarna = Skagen är UNDERBART!!!
Den sista eftermiddagen och kvällen = Skagen är ett ställe man vill fly ifrån så fort som möjligt!
Låter som det ligger ett pappersbruk i närheten, eller...?
Pappersbruk luktar rosor i jämförelse med den stank som omslöt Skagen den dagen...