• jesper_78

Hur många gånger kan du knulla?

Som rubriken säger, hur många gånger kan/vill du knulla per dygn? Jag vill helst knulla typ 4 gånger, men jag har märkt att de flesta tjejer jag träffat bara vill en eller 2 ggr. Grymt störande när man är kåt. Men klart jag har förståelse och nöjer mig med att runka. Men ändå. :/

• Svar på tråden Hur många gånger kan du knulla?
  • ElisabethArden

Jag är tjej och när jag träffar min kille blir det runt 7-8 gånger per natt. Inte mycket sömn så att säga, så vi sover långt inpå dagen ibland när man kan. Du har nog bara träffat fel tjejer.

• jesper_78

Vad härligt! Tänk om alla var som du. Känns så dumt att behöva ligga och runka bredvid i sängen bara för att man är kåtare.

• Chester Copperpot

Som man har jag förstått att det är ganska ovanligt att komma så många gånger i rad på samma kväll. Men jag kan komma fyra gånger i rad ganska regelbundet. Sex gånger på två timmar är nog mitt rekord...

• forfucksake

Flera gånger på raken / per dygn om det bara är ibland. Men absolut inte varje dygn. Har träffat en kille som ville ha sex flera gånger varje dag och det var jättejobbigt. Det tog slut mellan oss efter ett tag och han erkände att han hade svårt att hitta någon som var lika kåt som han. Men alla andra killar jag har träffat, har bara velat några gånger i veckan, så där har vi varit mer på samma nivå.

• Anders 386

När jag var ung hände det några gånger att jag fixade två gånger med kort paus emellan. Och det skulle nog funkat kanske fyra gånger per dygn eller nåt, men det har aldrig varit aktuellt eftersom jag aldrig haft så kåt partner.
    Men numera blir det bara en gång vid varje tillfälle.  Känner mig nöjd o avkopplad efter ett samlag, har ingen önskning efter mer just då. Har heller aldrig haft en partner som önskat sex mer än max en gång per dygn. 

• Anonym (En enda)

En gång bara. Sen är det kört. Så det gäller att hålla ut på det enda skott man har.

• panicorion

Jag kan flertal gånger per dygn men efter ett tag blir det ju ömt så jag kan väl säga att en till två gånger per dag är det optimala, en på morgonen och en på kvällen kan vara lagom.

• Anonym (En enda)
    panicorion skrev 2014-09-09 11:49:56 följande:

Jag kan flertal gånger per dygn men efter ett tag blir det ju ömt så jag kan väl säga att en till två gånger per dag är det optimala, en på morgonen och en på kvällen kan vara lagom.

Har du nån man som matchar det också då?
  • MrMom

När jag var yngre kunde jag 2-3/dygn men har med åren minskat till en gång. Det blir en sån stor urladdning för min del, satsen blir ganska stor (inte så mkt kvar i kroppen sen ;)) och sen blir jag så pass utmattad att det inte finns mycket kåthet kvar.

Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • panicorion
    Anonym (En enda) skrev 2014-09-09 11:51:31 följande:

Har du nån man som matchar det också då?

Jupp jag har en man som alltid ger mig det jag vill ha, dock så jobbar vi så

Olika tider så ses inte allt för ofta men han tar väl hand om mig när tiden finns
Svar på tråden Hur många gånger kan du knulla?