• Anonym (Ts)

Sex sagor /fantasi på sms!

Jag är slut med att hitta på sex sagor som jag skriver dagligen till min fästman . Han älskar att jag skriver snusk som :

Jag kommer in till rummet , har på mig blabla kommer fram till dig och börjar blabla ....

Brukar skriva 6-8 meningar varje kväll men nu är jag trött på det har inget kvar att skriva ? Fantasin är slut! Tips ?

• Svar på tråden Sex sagor /fantasi på sms!
  • jesper_78

Gå mer rakt på sak! Själv blir jag mer kåt när tjejer säger mer exakt vad dom vill göra. Det mest uppkåtande sms:et jag fått är från ett ragg/kk:

"Är så kåt ligger och pullar och tänker på din sköna kuk skulle verkligen vilja att du knulla mig riktigt hårt just nu örfila och spotta på mig samtidigt som du pumpar min röv åh snälla träffa mig igen :("

Grammatiken kändes mindre viktigt när jag fick det. Jävlar vad kåt jag blev ;)

• Anonym (Ts)
    jesper_78 skrev 2014-09-09 00:34:14 följande:

Gå mer rakt på sak! Själv blir jag mer kåt när tjejer säger mer exakt vad dom vill göra. Det mest uppkåtande sms:et jag fått är från ett ragg/kk:

"Är så kåt ligger och pullar och tänker på din sköna kuk skulle verkligen vilja att du knulla mig riktigt hårt just nu örfila och spotta på mig samtidigt som du pumpar min röv åh snälla träffa mig igen :("

Grammatiken kändes mindre viktigt när jag fick det. Jävlar vad kåt jag blev ;)

Okej det där hade gjort honom kåt också men det med spotta haha no! Tack för tipset
  • jesper_78

Haha det är väl smaksak vad man tänder på ;)
    Men just att vara rakt på sak.... vid rätt tillfälle åtminstone!
    Gulligullmess skickar man ju fram och tillbaka på rutin, men ett kåtknullmess skickar man bara spontant när man är just kåt ;)

Svar på tråden Sex sagor /fantasi på sms!