• Be Ja

Vit å geggig

Vissa perioder då vi har sex blir det liksom vitt kladd på kuken efter en stund (cirka 10-15min). Vad är det vita som fruns fitta ger? Kan det ha att göra med ÄL eller? Det är lite det som jag har misstänkt själv men vet inte riktigt.
    Finns det andra som har varit med om liknande och kan berätta vad det är?

• Svar på tråden Vit å geggig
  • krillesthlm
    Be Ja skrev 2014-09-09 01:17:42 följande:

Vissa perioder då vi har sex blir det liksom vitt kladd på kuken efter en stund (cirka 10-15min). Vad är det vita som fruns fitta ger? Kan det ha att göra med ÄL eller? Det är lite det som jag har misstänkt själv men vet inte riktigt.
    Finns det andra som har varit med om liknande och kan berätta vad det är?

fittsafter?
  • Be Ja

Fittsaft är ju genomskinlig som vatten. Fontänorgasmen som frun får ibland har några gånger varit lite vitaktig. Men fittsaft och fontän är ju inte samma sak. Så min teori är att kuken min har fått det vita av ÄL som Lolitata också menade.

Någon med andra eller liknande teorier!

• Anonym (lika)

Kan bli samma här men är inne på samma spår som

ni. Kolla med din fru om det är något som besvärar henne och isåfall stötta henne att söka hjälp så det inte är något fel. Tror iofs inte att det är det men om hon har någon problematik med det så kan det var värt att i alla fall konsultera en gynekolog

• Anonym (Samma här)

Vi har samma "problem" här. Sambon får ibland vita klumpar på penisen efter sex. Jag har varit och kollat upp det och de säger att allt ser normalt ut..

Svar på tråden Vit å geggig