orolig för väg val
Jag har varit deprimerad länge. Är arbetslös sen nån månad. Helst av allt vill jag studera på universitetet, men då jag knappt har lyckats fåt godkänt i grundskolan så känns det väldigt jobbigt att studera i flera år på heltid för att ens få söka till universitet, och inte ha nån lön med. Så måste nog försöka studera på fritiden. Vet att jag skulle klara av att ta mig dit om jag mår bra psykiskt. Men måste flytta till nån storstad för trivs inte alls i denna håla jag har liksom blivit kvar här i flera år. Är jätte jobbigt för tror mycket av min depression beror på det, inte bara men.
Nu till mitt största problem jag har inte alls motivation att söka nåt nytt jobb, vill ju som sagt studera. CSN pengarna är slut. Har ingen utbildning, jo inom svetsning men trivs inte mår dåligt sämre av sjargången som oftast finns på sådana ställen. Har erfarenhet av det cheferna har sagt till men det är licksom för många anställda så det går inte att få bort.. Därför drar jag mig för verksstads jobb.
Är snart 30 så är stressad av det med. Vill ha nån sorts lösning på problemet är snurrig i huvudet nu.
Ursäkta stavfel.