• Killekille34

Så kåt på hennes eviga fittdoft

Jag är en kille på 34 som för 2 år sen opererades för diskbråck akut i ländryggen. Efter detta haft 2 ganska tuffa år med kvarstående smärta som nu börjat klinga av. Återgick till jobbet för ett år sen.Går regelbundet på sjukgymnastik varje vecka ännu och har en bra sjukgymnast en tjej i ungefär min ålder. Nu till det som har med sex att göra. Under 2 år varje gång vi setts så doftar hon alltid starkt och stickande härligt från sin mus, jag ha skrivit tidigare om detta men tappat bort tråden. Hon är ganska läcker,blond kort hår och tränad putrumpa och muskulösa lår och vader,hon tränar både fotboll och aerobics privat och leder spinningpass så hon är verkligen en träningsbrud varje dag. hon bär alltid tighta träningstights eller cykelbyxor. Men hur kan hon lukta fitta så mkt alltid och undrar om hon känner det själv. jag blir jämt så kåt på detta och hon är ofta i tankarna när man sitter hemma och runkar. om hon står framför mej och ska visa en övning eller sitter bredvid mej för att höra hur det går så alltid får jag den goa puffen rakt i näsan med hennes varma saltaktiga fittdoft.En gång när hon lett ett träningspass innan kom en extra mycket stark fitt odör rätt i näsan bara av att hon gick förbi. är vi fler killar här som blir kåta av sånt? trots att jag har tjej och är sambo är ändå min sjukgymnast goa könsdoft jag tänker på vid onani.

• Svar på tråden Så kåt på hennes eviga fittdoft
  • krillesthlm
    Killekille34 skrev 2014-09-10 02:29:22 följande:

Jag är en kille på 34 som för 2 år sen opererades för diskbråck akut i ländryggen. Efter detta haft 2 ganska tuffa år med kvarstående smärta som nu börjat klinga av. Återgick till jobbet för ett år sen.Går regelbundet på sjukgymnastik varje vecka ännu och har en bra sjukgymnast en tjej i ungefär min ålder. Nu till det som har med sex att göra. Under 2 år varje gång vi setts så doftar hon alltid starkt och stickande härligt från sin mus, jag ha skrivit tidigare om detta men tappat bort tråden. Hon är ganska läcker,blond kort hår och tränad putrumpa och muskulösa lår och vader,hon tränar både fotboll och aerobics privat och leder spinningpass så hon är verkligen en träningsbrud varje dag. hon bär alltid tighta träningstights eller cykelbyxor. Men hur kan hon lukta fitta så mkt alltid och undrar om hon känner det själv. jag blir jämt så kåt på detta och hon är ofta i tankarna när man sitter hemma och runkar. om hon står framför mej och ska visa en övning eller sitter bredvid mej för att höra hur det går så alltid får jag den goa puffen rakt i näsan med hennes varma saltaktiga fittdoft.En gång när hon lett ett träningspass innan kom en extra mycket stark fitt odör rätt i näsan bara av att hon gick förbi. är vi fler killar här som blir kåta av sånt? trots att jag har tjej och är sambo är ändå min sjukgymnast goa könsdoft jag tänker på vid onani.

lukta och njutGlad
  • Anonym (fenomenet)

Ojdå, ännu en som aldrig varit med en kvinna. Tragiskt.

• Anonym (fisk)

"Men hur kan hon lukta fitta så mkt alltid och undrar om hon känner det själv."

Hon har könssjukdom. Tvättar aldrig sig, illaluktande flytningar blandat med mens o sperma. Svett dålig hygien?  med mera..

Hon känner lukten men hon har läst på forum att en fitta ska lukta "fitta" bara för att massa anonyma gubbar tänder på äckliga fiskfittor.. En frisk fitta luktar ingenting. När ph är urbalans så luktar de. ps. Finns inget som heter knullukt- De är tjejernas fittor som gör så att ett helt rum kan lukta "knull" blandat med svett.

• Anonym (k)

Jag tycker inte en fitta luktar något sålänge allt står rätt till. Min gör det inte och enda gången jag känt någon lukta över huvudtaget var en vän som sedan visade sig ha klamydia...

• Killekille34
    Anonym (fisk) skrev 2014-09-10 14:22:05 följande:

Hon har könssjukdom. Tvättar aldrig sig, illaluktande flytningar blandat med mens o sperma. Svett dålig hygien?  med mera..

Hon känner lukten men hon har läst på forum att en fitta ska lukta "fitta" bara för att massa anonyma gubbar tänder på äckliga fiskfittor.. En frisk fitta luktar ingenting. När ph är urbalans så luktar de. ps. Finns inget som heter knullukt- De är tjejernas fittor som gör så att ett helt rum kan lukta "knull" blandat med svett.

Grejen är att jag har känt tidigare hur nån tjej luktat mindre bra där nere som du säger nästan fisklukt lite ruttet. De är inget som tänder utan tvärtom. Men denna här brudens fittdoft luktar typ varmt lite stickigt och saltaktigt.Hon är ju fysiskt aktiv inom spinningen så ofta har hon ju själv tränat under dagen så blir väl lite svett och kanske lite slarvig och torka bort pisset efter toabesöken som gör det till denna doft. Efterssom hon är vältränad och sexig blir hela kalaset sexigt.
  • Anonym (fixerad?)
    Killekille34 skrev 2014-09-10 02:29:22 följande:

Jag måste ärligt talat få fråga dig om du tillåter att en kvinna befinner sig en bit bort från dig med tanke på att du nu tänder på hennes doft där nere?
  • Killekille34
    Anonym (fixerad?) skrev 2014-09-12 01:52:50 följande:
    Jag måste ärligt talat få fråga dig om du tillåter att en kvinna befinner sig en bit bort från dig med tanke på att du nu tänder på hennes doft där nere?
    jajamen och just sexigheten i kombination med doften gör att har man det tändningsmönstret går man igång. Sällan man känner nån doft så från nån och om möjligt är det sällan tändande. Men en tränad brud med varm fittdoft kan tända vissa killar. Doft är ett sinne och kan relateras in även i tändsystemet.
  • Anonym (Sant!)
    Anonym (fisk) skrev 2014-09-10 14:22:05 följande:

Sant
  • Anonym (Frågvis)

eviga fittdoft? Är det skillnad på evig fittdoft och fittdofter som inte är eviga? Hur vet du att den är evig och inte bara långvarig? Har du känt en kortvarig fittdoft någon gång? Vilken är den kortavarigaste fittdoft du känt?

Frågor, frågor, frågor.

• Killekille34
    Anonym (Frågvis) skrev 2014-09-14 05:41:26 följande:
    eviga fittdoft? Är det skillnad på evig fittdoft och fittdofter som inte är eviga? Hur vet du att den är evig och inte bara långvarig? Har du känt en kortvarig fittdoft någon gång? Vilken är den kortavarigaste fittdoft du känt?

Frågor, frågor, frågor.
    Evig betyder inte 50 år framåt men ofta repeterat man känt det under lång tid känns det som evig eller långvarig som du säger. kortvarig kan man göra kategorier av, antingen att man haft oralsex vid ett tillfälle med en tjej och känt det just då eller att en tjej med blandad hygien doftar olika. Det händer oftast att en kvinna varierar i doft beroende på mat dom ätit eller druckit alkohol eller jämt har tränat eller jämt duschat. Det är exempel på korta fittodörer.För att inte vinkla svaren typiskt politiskt kan jag svara den kortaste jag känt var min första bruds trosbyte vid mens, stack till friskt och doften var inte god inte. Men den här sjukgymtjejen har den där nytränade varma fylliga doften allt oftast.
Svar på tråden Så kåt på hennes eviga fittdoft