Så kåt på hennes eviga fittdoft
Jag är en kille på 34 som för 2 år sen opererades för diskbråck akut i ländryggen. Efter detta haft 2 ganska tuffa år med kvarstående smärta som nu börjat klinga av. Återgick till jobbet för ett år sen.Går regelbundet på sjukgymnastik varje vecka ännu och har en bra sjukgymnast en tjej i ungefär min ålder. Nu till det som har med sex att göra. Under 2 år varje gång vi setts så doftar hon alltid starkt och stickande härligt från sin mus, jag ha skrivit tidigare om detta men tappat bort tråden. Hon är ganska läcker,blond kort hår och tränad putrumpa och muskulösa lår och vader,hon tränar både fotboll och aerobics privat och leder spinningpass så hon är verkligen en träningsbrud varje dag. hon bär alltid tighta träningstights eller cykelbyxor. Men hur kan hon lukta fitta så mkt alltid och undrar om hon känner det själv. jag blir jämt så kåt på detta och hon är ofta i tankarna när man sitter hemma och runkar. om hon står framför mej och ska visa en övning eller sitter bredvid mej för att höra hur det går så alltid får jag den goa puffen rakt i näsan med hennes varma saltaktiga fittdoft.En gång när hon lett ett träningspass innan kom en extra mycket stark fitt odör rätt i näsan bara av att hon gick förbi. är vi fler killar här som blir kåta av sånt? trots att jag har tjej och är sambo är ändå min sjukgymnast goa könsdoft jag tänker på vid onani.