• Pirum

Lifesum-fråga!

Var ändrar man sin dagliga kalorinivå i Lifesum? Börjar känna mig som en fullständig idiot men jag hittar det inte. 

• Svar på tråden Lifesum-fråga!
  • Aniiee

Det gör man inte..... Vilket är dumt som spån.

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Testa Myfitnesspal istället, där kan du ställa in.

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Emmut

My fitness pal har dessutom alla betalfunktioner som lifesum har, fast GRATIS. Men varför ska du ändra?

• Aniiee
    Emmut skrev 2014-09-10 14:06:19 följande:

My fitness pal har dessutom alla betalfunktioner som lifesum har, fast GRATIS. Men varför ska du ändra?

Har lifesum betalgrejer? Det har jag missat. Men så använder jag inte lifesum, direkt, heller.
  • Pirum

Jag ska ändra eftersom jag ligger på 1300 kalorier om dagen och det är för lågt för att jag ska må bra. Någonstans måste ju den där siffran ha kommit från. 

Även om man vet för sig själv att man ska äta över 1300 så känns det så misslyckat när Lifesum säger att man är över. 

Kan man scanna varor i Fitnesspal?

• Aniiee
    Pirum skrev 2014-09-10 14:29:57 följande:

Jag ska ändra eftersom jag ligger på 1300 kalorier om dagen och det är för lågt för att jag ska må bra. Någonstans måste ju den där siffran ha kommit från. 

Även om man vet för sig själv att man ska äta över 1300 så känns det så misslyckat när Lifesum säger att man är över. 

Kan man scanna varor i Fitnesspal?

JAg gissade att det var nåt sånt, Lifesum får upp löjligt låga siffror.

JA, man kan skanna med myfitnesspal.
  • Pirum

Det här är sjukt irriterande. Det tar ju lite tid att lära sig hitta i en app och jag har kört lifesum så länge. 

• Pirum

Sådärja, nu börjar det arta sig. Jag gillar fokuset på träning i appen, att man kan lägga in egna övningar och göra en vettig träningsdagbok. Och så att den inte bara funkar som en app utan går att köra från datorn också. 

Myfitnesspal var helt enkelt ett supertips! Tack!

• Aniiee
    Pirum skrev 2014-09-10 15:34:22 följande:

Sådärja, nu börjar det arta sig. Jag gillar fokuset på träning i appen, att man kan lägga in egna övningar och göra en vettig träningsdagbok. Och så att den inte bara funkar som en app utan går att köra från datorn också. 

Myfitnesspal var helt enkelt ett supertips! Tack!

Bra!

Lycka till Solig
Svar på tråden Lifesum-fråga!