Är du hellre smal eller fit?
Finns det någon motsättning mellan smal och fit menar du? Jag vill inte vara bara smal, det är snyggt med muskler, men de fitnesstjejer jag håller som ett ideal är både vältränade och smala.
Fit. Vill ha ordentlig rumpa och lår, men inte så kraftig överkropp.
Smal. Har varit både smal och fit men trivs bäst i min kropp som "bara smal". Sen kanske kroppen mår lite bättre som fit, men jag bryr mig ärligt talat mer om hur jag ser ut.
Man är väl smal om man är fit?
Man är väl smal om man är fit?
Fit, helt klart.
Det är ett långt liv och tränar man inte förfaller kroppen på insidan oavsett att man kan fortsätta ha sina 26" jeans.
Känns som att välja mellan pest eller kolera.
I min värld krävs både muskler och en viss hårdhet, alltså inte en massa fluff, för att man ska vara fit. Fit är man när man är både vältränad och tajt. Det skulle inte falla mig in att beskriva bodybuildergubbarna på gymmet som "fit", trots att de är otroligt vältränade.
Jag skulle hellre vara smal än tjock och muskulös, eller för all del tjock och konditionstränad. Men jag vill inte bara vara smal och jobbar alltså hårt på den saken.
Smal och fit :)
Jag har i stort sett varit smal hela mitt liv och det trivs jag bra med men kroppen ska ju vara tränad och kunna utföra konditionsidrott. Läser man härinne verkar utseende vara det enda som är viktigt, när det viktiga egentligen är att kroppen fungerar