• AnnaBanana

Nån mer med ep som vill bli gravid??

Hej! Jag och min sambo bor på Österlen på gård och längtar oerhört efter en liten. Jag har epilepsi sen 2006 och går på medicin, enligt läkaren ska medicinen inte ha nån påverkan men så står det inte på nätet när man läser om de Rynkar på näsan Slutade med P-piller i november 2013, blev gravid månaden därpå i december vilket slutade i MF i v.5 i januari. blev gravid igen i mars 2014 men även där MF ( blev dock aldrig en konstaterad graviditet) sen blev jag gravid direkt efter MF men fick avsluta i v8 efter fosterdöd sen v.6. sen dess har de varit dött! Och ÄL tester hit o dit! men hur har dem funkat för er? Känner ni att resultatet har stämt med er ÄL? slutade med dem efter förra månaden och försöker "glömma" de lite nu så man skingrar tankarna Tungan ute Har försökt följa FL lite däremot och kollar man min menskalender så är BIM 23/9! Hoppas på något som förmodligen inte kommer ske denna månaden heller men känner samtidigt en enorm press ifrån alla runtom en..  frågor som : Hur går de? när ska ni ha? Är det inte dags än? Ni måste skaffa en kusin till honom! m.m . Sårande!Gråter Känner bara att man är så ensam om det här! Finns där någon annan med samma eller liknande problem??

Svar på tråden Nån mer med ep som vill bli gravid??