• Zerafina

Söker bra tatueringsstudio i Sthlm/Uppsala (samt ungefärlig prisbild)

Hej! Har tänkt att göra två half sleeves på vardera arm (i färg och ca 3/4) som ska täcka två mindre befintliga tatueringar i svart. Någon som kan tipsa om en bra studio som kan ge en hyfsat överensstämmande prisbild för kostnad gällande laser och cover-up än de luddiga förslag jag hittills fått från de två studios jag kontaktat? Tack på förhand!

• Svar på tråden Söker bra tatueringsstudio i Sthlm/Uppsala (samt ungefärlig prisbild)
  • Anonym (Solna)

Kolla med Lilla Gatans tattoo i Solna, bra och billig.

• Anonym (tattoolady)

Haha Lilla Gatan!??
    Första man läser så är det ett tips om en studio med riktigt dåligt rykte.

Nej men det finns hur många bra som helst, en som är riktigt bra som jag kommer på nu direkt är Rough Stuff Tattoo i Uppsala. Men får jag tänka lite kommer jag säkert på ett par i Stockholm som jag har hört mycket gott om..

• Anonym (Solna)
    Anonym (tattoolady) skrev 2014-09-24 23:14:36 följande:

Haha Lilla Gatan!??
    Första man läser så är det ett tips om en studio med riktigt dåligt rykte.

Nej men det finns hur många bra som helst, en som är riktigt bra som jag kommer på nu direkt är Rough Stuff Tattoo i Uppsala. Men får jag tänka lite kommer jag säkert på ett par i Stockholm som jag har hört mycket gott om..

Har du varit där? Jag har själv gaddat mig där,  Rickard duger. Varför ska man betala hutlösa priser när man kan få det billigt och bra?
  • Zerafina
    Anonym (Solna) skrev 2014-09-24 23:11:12 följande:

Kolla med Lilla Gatans tattoo i Solna, bra och billig.

Tack, men har hittat ett par studios som känns seriösa och bra redan!
Svar på tråden Söker bra tatueringsstudio i Sthlm/Uppsala (samt ungefärlig prisbild)