• Anonym (ts)

Vad tyckte ni om Annie Lööfs oförskämda övertramp mot Stefan Löfven på TV4-debatten igår?

Som sagt, vad tyckte ni om Annie Lööfs oförskämda övertramp mot Stefan Löfven på TV4:as debatt igår?

Och vad tycker ni om att vissa vill ha det till att Stefan Löfven fysiskt angrep henne?

• Svar på tråden Vad tyckte ni om Annie Lööfs oförskämda övertramp mot Stefan Löfven på TV4-debatten igår?
  • Anonym (P P)

Löfvens agerande var smaklöst och skamligt. Ungefär vad man kan vänta sig av den mannen. Hoppas verkligen inte att det är vår blivande statsminister. Då är det dags att börja överväga att bli utlandssvensk ännu en gång.

• Inte jag

Tycker att Löven kunde ha tagit emot papperna och låtit henne gå tillbaka till sin plats och sedan kommenterat det. Men han är ju som han är så jag är inte förvånad. =)

• Anonym (ts)
    Anonym (P P) skrev 2014-09-12 16:40:29 följande:

Löfvens agerande var smaklöst och skamligt. Ungefär vad man kan vänta sig av den mannen. Hoppas verkligen inte att det är vår blivande statsminister. Då är det dags att börja överväga att bli utlandssvensk ännu en gång.

Men du tycker att Annie beter sig på att alldeles förträffligt sätt? Tur att det partiet med en sån ledare inte har mer än 4-5 procent av rösterna och skönt att den så kallade alliansen ryker nu på söndag.
  • Anonym (ts)
    Inte jag skrev 2014-09-12 16:42:53 följande:

Tycker att Löven kunde ha tagit emot papperna och låtit henne gå tillbaka till sin plats och sedan kommenterat det. Men han är ju som han är så jag är inte förvånad. =)

Mycket möjligt att han kunde hanterat det på ett annat sätt, men det var ändå Annie som startade det hela med sitt cafétrick. Och att folk babblar om att det skulle ha varit en knuff kan ju inte ha sett många knuffar, han viftade ju bara bort rapporten hon kom med.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (P P) skrev 2014-09-12 16:40:29 följande:

Ja, stackars Stefan, han gjorde verkligen bort sig. Det hade ju varit hur enkelt som helst för honom att ta emot papperna med ett tack och sedan fortsätt med de han ville säga. Nu gjorde han sig istället till åtlöje, verkligen svagt av en blivande statminister.

Man blir ju mörkrädd vid tanken att han troligen blir den som skall representera Sverige internationellt.

• Ivan52x53

Asså kom igen.. Jag fattar inte hur något som detta blir så hett! Folk överreagerar för mycket Skrikandes

• slutdiskuterat
    Anonym (ts) skrev 2014-09-12 16:43:16 följande:
    Men du tycker att Annie beter sig på att alldeles förträffligt sätt? Tur att det partiet med en sån ledare inte har mer än 4-5 procent av rösterna och skönt att den så kallade alliansen ryker nu på söndag.
    6,2% enligt Sonu svenskopinion.nu/Images/pollofpolls140912.gif

Annies agerande var barnsligt, men Stefans reaktion var allt annat än professionell. Hur jävla korkad är han egentligen?
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Bea) skrev 2014-09-12 16:46:28 följande:

Ja, stackars Stefan, han gjorde verkligen bort sig. Det hade ju varit hur enkelt som helst för honom att ta emot papperna med ett tack och sedan fortsätt med de han ville säga. Nu gjorde han sig istället till åtlöje, verkligen svagt av en blivande statminister.

Man blir ju mörkrädd vid tanken att han troligen blir den som skall representera Sverige internationellt.

Bra mycket bättre än vår nuvarande Statsminister i alla fall.
  • SecretMe

Han borde tagit emot papperen med en vass replik som fått Anni Lööf att önska att golvet öppnade sig under henne.
    Hon är en pajas.
    Han var en klant.

Röstar SD personligen så jag har ingen personlig anledning att "hålla med" någon av dem.

• slutdiskuterat
    Anonym (Bea) skrev 2014-09-12 16:46:28 följande:

Ja. Man kan tycka vad man vill om den politik som dom olika partierna står bedriver, men en sak är säker, och det är att Alliansen har dom som kan föra sig bäst. Att Stefan ska företräda Sverige internationellt kommer bli en jävla cirkus.
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
Svar på tråden Vad tyckte ni om Annie Lööfs oförskämda övertramp mot Stefan Löfven på TV4-debatten igår?