• Isanol

mammalediga i närheten av Liljeholmen?

Hej.
    Jag är mammaledig med min son på 2,5 månader. Detta är mitt andra barn så jag är inte med i någon mammagrupp och skulle därför gärna få kontakt med andra mammalediga i närheten av Liljeholmen för fika och promenader :)

• Svar på tråden mammalediga i närheten av Liljeholmen?
  • E2012smamma
    Isanol skrev 2014-09-12 21:19:04 följande:

Hej.
    Jag är mammaledig med min son på 2,5 månader. Detta är mitt andra barn så jag är inte med i någon mammagrupp och skulle därför gärna få kontakt med andra mammalediga i närheten av Liljeholmen för fika och promenader :)

Hej! Bor vid Liljeholmskajen å har en på 2,5 å snart en nyfödd! Ses gärna lite längre fram!

Hur gammal är ditt första barn?
  • Schnuffie

Jag bor också i liljeholmskajen. Väntar mitt andra barn i dagarna (bf 8 september...) och har en 16-månaders som precis börjat förskola. Gärna promenader när jag återhämtat mig efter förlossningen.

Vilken BVC går du på? Vi har den i liljeholmen till vår förstfödda. Hade för mig att BVC-sköterskan sa att man gör två grupper, en med förstagångsmammor/föräldrar och en med flerbarnsmammor... Jag kan dock minnas fel...

• E2012smamma

Vi går på kajen med den stora å har valt samma till den lille. Däremot får vi se om vi byter sen kanske.

Har bara varit en gång på Bvc m storebror och gett vaccin ( bodde och gick på Bvc i stan innan) så kan inte uttala mig om De är bra eller ej ännu :)

• Schnuffie

Vår första mammagrupp i liljeholmen var väldigt lyckad så jag hade hoppats på samma denna gång. Men nu blir jag faktiskt osäker om sånt organiseras över huvud taget.

Hur som helst ses jag mer är gärna med föräldrar som bor i närheten, oavsett BVC har anordnat eller inte :) :)

• E2012smamma
    Schnuffie skrev 2014-09-12 23:16:33 följande:

Vår första mammagrupp i liljeholmen var väldigt lyckad så jag hade hoppats på samma denna gång. Men nu blir jag faktiskt osäker om sånt organiseras över huvud taget.

Hur som helst ses jag mer är gärna med föräldrar som bor i närheten, oavsett BVC har anordnat eller inte :) :)

Jag med :)
  • Isanol

Hej.

Vad roligt med flera svar:) jag bor också på kajen. Vi går på BVC i Liljeholmen och de skulle ordna med en mammagrupp men har fortfarande inte hört något :(

Svar på tråden mammalediga i närheten av Liljeholmen?