• Anonym (Krankan)

Hur tänker ni angående sms, sex & dejting?

Hej, nu kommer det några frågor här..

Hur tänker ni killar angående att sms.a med en tjej? Om ni messar intensivt och sen slutar svara när konversationen är på topp, varför gör ni det? Är det för att skapa längtan, att ni är upptagna med annat eller vad? Sånt här gör mig så förvirrad och när tycker ni att man är för påstridig?
    Varför väntar ni ibland 2-3 dagar innan ni skriver igen?

Och sista frågan.. Drar ni er undan då ni får känslor, och hur beter ni er då ni är "nykär". Jag har sex med en kille det är så himla bra, men hur vet jag om det är mer än sex? Vi är inte ute på dejter för vi har bara varit som kaniner.
    Vill inte ta upp det utan att luska lite innan och få input från er här på FL :)

Tack på förhand ;)

• Svar på tråden Hur tänker ni angående sms, sex & dejting?
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Krankan) skrev 2014-09-13 17:31:01 följande:

Hej, nu kommer det några frågor här..

Hur tänker ni killar angående att sms.a med en tjej? Om ni messar intensivt och sen slutar svara när konversationen är på topp, varför gör ni det? Är det för att skapa längtan, att ni är upptagna med annat eller vad? Sånt här gör mig så förvirrad och när tycker ni att man är för påstridig?

Varför väntar ni ibland 2-3 dagar innan ni skriver igen?

Och sista frågan.. Drar ni er undan då ni får känslor, och hur beter ni er då ni är "nykär". Jag har sex med en kille det är så himla bra, men hur vet jag om det är mer än sex? Vi är inte ute på dejter för vi har bara varit som kaniner.

Vill inte ta upp det utan att luska lite innan och få input från er här på FL :)

Tack på förhand ;)

Alla är nog väldigt olika inom det här men jag kan ju svara för mig själv. Jag gillar & kolla bruden lite.. Inte något extremt, ibland kommer något viktigt upp & då slutar man ju svara men då säger jag ju det efter om jag är intresserad av henne. Det där med 2-3 dagar = antingen bryr han sig inte eller så väntar han på att du ska skriva något för & se om du är intresserad. Jag kollar om bruden är intresserad först sen ger jag efter mig o visar steg för steg hur mycket jag tycker om henne.

Hur är eran relation till varandra i övrigt? Jag skulle ju försöka skriva hyfsat mycket & ses annars än & bara ha sex om jag är intresserad.

Han kanske tror att du inte är intresserad & visar då inte att han är det. ?
  • Anonym (Tjej)

Nu är jag tjej men tänker att om du är osäker på honom så testa honom. Föreslå att ni gör nån aktivitet ute så det är underförstått att det inte blir sex. Eller har du gjort det?

• Anonym (Krankan)

Jag håller på att ta mig ur en relation så han kanske är osäker på om jag verkligen på att göra det.. Vet inte..

Jodå vi pratar och skojar men vet inte om jag vågar föreslå annat..

Sen så vet jag inte hur mycket jag vågar skriva utan att vara för på om jag inte få ett svar. Vi messar flera timmar om dagen men dåligare på helgerna. Men han är inte gift eller sambo och har inte barn så det har jag koll på

• Anonym (Killen)
    Anonym (Krankan) skrev 2014-09-13 21:23:42 följande:

Jag håller på att ta mig ur en relation så han kanske är osäker på om jag verkligen på att göra det.. Vet inte..

Jodå vi pratar och skojar men vet inte om jag vågar föreslå annat..

Sen så vet jag inte hur mycket jag vågar skriva utan att vara för på om jag inte få ett svar. Vi messar flera timmar om dagen men dåligare på helgerna. Men han är inte gift eller sambo och har inte barn så det har jag koll på

Ni verkar inte prata så mycket med varandra.. Hade själv inte sätt att det var så seriöst om tjejen var tsm med någon men det är ju olika. Vad menar du med försöker ta dig ur?

Prata med honom ist. Det enda som funkar.
Svar på tråden Hur tänker ni angående sms, sex & dejting?