• Anonym (storpungen)

Stor/tung pung på ung kille, vad tycker ni?

Hej allihopa... det är såhär jag är en kille på 18år som har en rejäl pung och skäms lite över den..
    Vad tycker tjejer/kvinnor om en stor pung är det sexigt eller fult? Och killar har ni en stor pung trivs ni med den isf?

Tack för svar..

• Svar på tråden Stor/tung pung på ung kille, vad tycker ni?
  • Anonym (Liten och fast.)

Tyvärr. Jag föredrar liten och fast pung. Tycker det är avtändande med stor tung hängpung.

• Anonym (Xc)

Gillar små spända men vad folk svarar här på fl är långt i från verkligheten. Du kommer få få svar här om du tänker på hur många som inte svarar och på hur många som inte överhuvudtaget är medlemmar på fl. Sedan spelar inte pungen stor roll om man är kär. Tycker en person om dig som kommer hon inte äcklas av din pung, då tycker hon om den med.

• Anonym (Linn)

Jag ska vara ärlig. Jag tycker det är både fult och avtändande med stor pung.

Jag föredrar en fast och lite mindre pung.

• Anonym (Spela roll)

Vad spelar det för roll hur pungen ser ut? Har aldrig direkt tänkt på den, en pung är ju aldrig direkt snygg. Iofs är det nog lite upphetsande att tänka att det som finns där kan göra en gravid. Tycker du ska tänka på annat än hur din pung ser ut, om du inte tycker det är något problem lär ingen annan göra det heller!

• Anonym (ja)

Skriver bara för att du ska veta att alla inte tycker samma. Jag föredrar din variant framför en "liten och fast", som flera andra här skrivit att de gillar. Jag tycker små är lite obehagliga. Överlag skiter jag nog någorlunda i själva pungen, det är ju liksom inte den mest intressanta delen av det "paketet".

• sextiotalist

Har du kollat orsaken till att du har stor pung, så det inte är något bråck som ligger bakom detta?

• Anonym (S)

Sluta oroa dig. Jag hade inte brytt mig ett dugg och jag är tjej. 

• Anonym (storpungen)
    Anonym (S) skrev 2014-09-23 21:13:05 följande:

Sluta oroa dig. Jag hade inte brytt mig ett dugg och jag är tjej. 

Skönt att höra.. 
  • Jolita

För mig är det helt orelevant vilken storlek en punga har, men vet att många av mig väninnor föredrar den stor :)

Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör
Svar på tråden Stor/tung pung på ung kille, vad tycker ni?