• Anonym

Tips på bra erotikfilmer!

Hej!

Skulle behöva lite tips på bra erotiska filmer...
    Jag avskyr vanlig porr, är mer inne på mjuka erotiska filmer som tex Emmanuelle!
    Tycker alltså inte om det där porriga med plasttuttar, analsex eller närbilder...
    Däremot ingenting emot mjuk tjejsex..

• Svar på tråden Tips på bra erotikfilmer!
  • TheLove

Ser att många tittat in och ingen svarat. Jag vet inte någon direkt, men ridskolan är lite smårolig tycker jag, story och sen helt plötsligt har ALLA sex :-S Men hoppas någon annan kan svara

• Anonym

Tack för att du svarat!!!
    Det är väldigt svårt att hitta bra filmer, då de allra flesta filmerna man hittar är otroligt förnedrande-blir bara illamående!!!

• Anonym (Fegisen)

En jätte bra men inte tok porrig film är Constance...jätte bra. Den blev vald till årets tjej-erotik året den kom ut.

• TheLove

jo jag håller med dig... men gå in på någon sida på internet, där står det ju handling osv. annars någonting som jag tycker är roligt är tecknad porr. Väldigt förnedrande men riktigt roligt att skratta till hihi... Kan leta reda på någon sida där dom säljer porr...

• Anonym (...)

Constance tror jag att den heter vet i alla fall att det är gjord på samma förlag som Lars von Triers filmer.
    Sedan producerar Andrew Blake en hel del filmer som är "fina" snygga tjejer och killar, fina kläder och inte bara banka på...

Svar på tråden Tips på bra erotikfilmer!