• Biffus

Tråden där SatanLendMeADollar ska förklara sig

Hej!

Det här är tråden som SatanLendMeADollar bad mig att skapa. Det ska nämligen förklaras om varför man har rätt när man gör ett felaktigt påstående i en korrekt uppbyggd mening.

Jag har bara gjort den här tråden för att få svar på frågan. SatanLendMeADollar tycker nämligen att jag är för korkad för att förstå att man har rätt när man har fel, och skrev att jag skulle skapa en tråd för att få svar på detta. Här är den!

• Svar på tråden Tråden där SatanLendMeADollar ska förklara sig
  • SatanLendMeADollar

Hahahaha du är fantastisk Skrattande

Nu fick du mig faktiskt att skratta på riktigt Solig

• Lord Hans

Som oberoende kan jag försöka förklara för dig Biffus. Jag ska använda små ord så du förstår eftersom du inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan.

Satanlendmeadollar har precis som du säger fel när han använder sig av procent istället för procentenheter. Däremot så är det irrelevant i sammanhanget eftersom 9999 av 10000 som läser den andra tråden förstår precis vad han menar. Att du är den tiotusende personen är otvivelaktigt.

Eftersom 9999 personer innan dig förstått precis vad han menade så har du fel 9999 gånger och rätt en gång. Det var väl roligt att ni båda fick ha lite rätt. Nu kan du skutta tillbaks till dungeons and dragons med hedern i behåll.

• Biffus
    Lord Hans skrev 2014-09-14 19:36:03 följande:

Som oberoende kan jag försöka förklara för dig Biffus. Jag ska använda små ord så du förstår eftersom du inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan.

Satanlendmeadollar har precis som du säger fel när han använder sig av procent istället för procentenheter. Däremot så är det irrelevant i sammanhanget eftersom 9999 av 10000 som läser den andra tråden förstår precis vad han menar. Att du är den tiotusende personen är otvivelaktigt.

Eftersom 9999 personer innan dig förstått precis vad han menade så har du fel 9999 gånger och rätt en gång. Det var väl roligt att ni båda fick ha lite rätt. Nu kan du skutta tillbaks till dungeons and dragons med hedern i behåll.

Jag förstod vad hen skrev - jag har aldrig skrivit något annat. Dock var det fel i sak, vilket SatanLendMeADollar förnekar.
Svar på tråden Tråden där SatanLendMeADollar ska förklara sig