• Lillblomman111

Positivt ägglossningstest efter missfall

Hoppas nån kan komma bra erfarenheter angående detta:

För en vecka sen fick jag missfall i vecka 5, graviditetstest visade negativt redan någon dag efter. Nu när jag har testat ägglossningstest i går och i dag är dom superstarka., min fråga är; kan jag redan ha ägglossning, redan 1 vecka efter missfallet??

• Svar på tråden Positivt ägglossningstest efter missfall
  • Rockchaos

Hej!
    Visst kan det vara så!
    Jag hade ett missfall 6 augusti, höll på i 12 dagar.
    Tänkte att det tar ett tag innan ägglossningen kommer igång, så började med stickor först efter ca 2 veckor efter sista blödningen. Visade hela tiden negativt...
    Inte så konstigt för 10 september plussade jag, och CB visade att befruktningen skedde för ca 2-3 v sen. Alltså hade jag ägglossning redan 1-7 dagar efter missfallets sista blödningsdag =)

• Lillblomman111

Men tack, då tror jag kanske att det är så att ägglossningen är på G ändå. Härligt att höra din historia Rockchaos!!!

• Rockchaos

Håller tummarna för dig och hoppas på att du plussar snabbt! Berätta gärna hur det går =)

• Lillblomman111

Absolut det ska jag göra! Hoppas att det går hela vägen den här gången och att det tar sig direkt. Gick ju på första försöket nu när jag fick missfall så jag hoppas det tar sig snabbt igen.

Ha det bra å kram på dig Rockchaos!,

Svar på tråden Positivt ägglossningstest efter missfall