• Nissa

dejtingsajter, hitta kk, hur göra?

(Jag har haft långa förhållanden. senaste partnern träffade jag på HP. Vi var ihop i tre år. I våras uppdagades en långvarig otrohetsaffär, så nu är det slut.)

Vill hitta en vettig kk. Skulle vara så skönt om en fe´kunde komma och trolla fram den perfekte mannen. Är på HP nu. Har träffat några män, men det har inte klaffat. Antingen har det bara blivit ett engånsligg eller så har killen varit ute efter ett förhållande. Nu senast hade jag en chatkontakt med någon som var helt skruvad och antagligen bara drev med mig. Det fick mig att tappa tron på att jag ska hitta någon nånsin. 
    Kan liksom inte formulera mig här känner jag. Är det någon som har tips!?

• Svar på tråden dejtingsajter, hitta kk, hur göra?
  • krillesthlm
    Nissa skrev 2014-09-16 21:34:44 följande:

(Jag har haft långa förhållanden. senaste partnern träffade jag på HP. Vi var ihop i tre år. I våras uppdagades en långvarig otrohetsaffär, så nu är det slut.)

Vill hitta en vettig kk. Skulle vara så skönt om en fe´kunde komma och trolla fram den perfekte mannen. Är på HP nu. Har träffat några män, men det har inte klaffat. Antingen har det bara blivit ett engånsligg eller så har killen varit ute efter ett förhållande. Nu senast hade jag en chatkontakt med någon som var helt skruvad och antagligen bara drev med mig. Det fick mig att tappa tron på att jag ska hitta någon nånsin. 
    Kan liksom inte formulera mig här känner jag. Är det någon som har tips!?

tipset är att du får prova dig fram...tar tid ibland att hitta en bra knullis man inte vill släppa,du får väl kika på div sexsidor efter sällskap
  • Anonym (M)
    Nissa skrev 2014-09-16 21:54:26 följande:

Tips på en sexsida?

Jag hängde ganska mycket på k6 (klubb6) för några år sen, kolla jn den
  • vargveum

Jag är man (hetero) så mina rekommendationer kan vara heeelt irrelevanta för dig.

Har en profil på Sexonline och det ger NADA. Inget. Tjejerna får kanske träff men för en kille känns det hela nästan som bluff. Dessutom en hel del kontakter som ÄR proffs (länkar till webcam, flickor från Zagreb som vill "träffas på en drink"... hmm...).

Sedan har jag en profil på Victoria Milan. Stor skillnad!
    Har träffat 5 kvinnor där (som jag haft sex med) efter 3-4 månader på sajten. Fina allihopa, men 2 mindre bra matchningar (=engångs), däremot 3 som är återkommande. 

Jaja, för att illustrera det jag skrev längst upp: Förutom min riktiga profil på VM lade jag av nyfikenhet upp en "kvinnlig" profil utan bild, med kort beskrivning av en kvinna som vill ha lite sex. Fick 4 fluktar och 2 mess MEDAN jag fortfarande skapade profilen! Skrämmande. Dagen efter hade jag 10+ (dvs vet ej hur många) flukter, 8 meddelanden och hur många favoritmarkeringar mm som helst. Detta stämmer med bilden jag fått av de kvinnor jag träffat genom VM. Tycker faktiskt synd om er tjejer på datingsajter, hur ska ni orka sålla fram nåt bra i denna jättehög av hugade spekulanter?

Som man kan jag säga att om jag har mer än en besökare på en dag så är det en bra dag. Ett mess är fullständig jackpot för veckan. Så som man får man alltid ta initiativet, annars lär man få vänta.

Men som sagt med OK profil (ser inte jättebra ut, ingen Stud), är jag jättenöjd med resultatet hittills i verkligheten, även om jag fått ta initiativet. Från sexlöst förhållande till sex flera gånger i veckan nu, trodde jag aldrig skulle hända. Hade gett upp hoppet. Men nu är det tillbaka.

Varningssymbolen för detta inlägg lade jag in för:
    - Irrelevans (jag är man)
    - OT (jag blev långrandig där, sorry)

• vargveum

Jag missade en rätt viktig ON TOPIC grej i min långrandighet. Som var en stor del av din fråga.

De kvinnor jag träffat på VM vill just vara KK, vill inte ha ett förhållande utan bara träffas och ha sex, visst mysa lite också, men sedan är det Tack för idag, puss hej till nästa gång.

Jag har träffat både gifta och singlar. Är själv gift

• Nissa

Tack för tipsen:)!
    Jag gick in på C-date igår. Visste inte ens att det fanns särskilda sexdatesidor förrän jag fick tipset av dig krillesthlm igår. Så orutinerad är jagSkäms.
    Komiskt nog fick jag personliga meddelande och inviter på den här sidanFoten i munnen. Det var ju inte precis mitt syfte här!
    Ska gå in på de sidor jag fick tips om av er.

• Nissa

Vargveum; det var absolut intressant och vettigt det du skrev.
    Som kvinna är det, som du skrev, överväldigande att vara med på en dejtingsida. Man blir absolut bombarderad med inviter. Jag (ursäkta skrytet) ser väldigt bra ut, vilket gör att det blir nästan hopplöst svårt. Omöjligt att chatta med alla. Känns frustrerande och fruktansvärt oartigt att inte svara när någon tagit mod till sig och skickat iväg ett meddelande.

• Nissa

Vargveum; det var absolut intressant och vettigt det du skrev.
    Som kvinna är det, som du skrev, överväldigande att vara med på en dejtingsida. Man blir absolut bombarderad med inviter. Jag (ursäkta skrytet) ser väldigt bra ut, vilket gör att det blir nästan hopplöst svårt. Omöjligt att chatta med alla. Känns frustrerande och fruktansvärt oartigt att inte svara när någon tagit mod till sig och skickat iväg ett meddelande.

Svar på tråden dejtingsajter, hitta kk, hur göra?