Jag är man (hetero) så mina rekommendationer kan vara heeelt irrelevanta för dig.
Har en profil på Sexonline och det ger NADA. Inget. Tjejerna får kanske träff men för en kille känns det hela nästan som bluff. Dessutom en hel del kontakter som ÄR proffs (länkar till webcam, flickor från Zagreb som vill "träffas på en drink"... hmm...).
Sedan har jag en profil på Victoria Milan. Stor skillnad!
Har träffat 5 kvinnor där (som jag haft sex med) efter 3-4 månader på sajten. Fina allihopa, men 2 mindre bra matchningar (=engångs), däremot 3 som är återkommande.
Jaja, för att illustrera det jag skrev längst upp: Förutom min riktiga profil på VM lade jag av nyfikenhet upp en "kvinnlig" profil utan bild, med kort beskrivning av en kvinna som vill ha lite sex. Fick 4 fluktar och 2 mess MEDAN jag fortfarande skapade profilen! Skrämmande. Dagen efter hade jag 10+ (dvs vet ej hur många) flukter, 8 meddelanden och hur många favoritmarkeringar mm som helst. Detta stämmer med bilden jag fått av de kvinnor jag träffat genom VM. Tycker faktiskt synd om er tjejer på datingsajter, hur ska ni orka sålla fram nåt bra i denna jättehög av hugade spekulanter?
Som man kan jag säga att om jag har mer än en besökare på en dag så är det en bra dag. Ett mess är fullständig jackpot för veckan. Så som man får man alltid ta initiativet, annars lär man få vänta.
Men som sagt med OK profil (ser inte jättebra ut, ingen Stud), är jag jättenöjd med resultatet hittills i verkligheten, även om jag fått ta initiativet. Från sexlöst förhållande till sex flera gånger i veckan nu, trodde jag aldrig skulle hända. Hade gett upp hoppet. Men nu är det tillbaka.
Varningssymbolen för detta inlägg lade jag in för:
- Irrelevans (jag är man)
- OT (jag blev långrandig där, sorry)