• Äldre 17 Sep 17:39
    618 visningar
    2 svar
    2
    618

    Om du av någon anledning känner till att någon saknar skäl för asyl, men lyckats få till falska intyg på motsatsen.

    Det handlar om etik inget annat! Själv tycker jag det är förskräckligt egoistiskt ffa mot dom som verkligen behöver asyl... Men vad gör man egentligen? Tycker man öht att det är nåt att bry sig om. Misstänker att få gör något, men av vilken anledning? Tycker det är intressant fråga! Glad

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du av någon anledning känner till att någon saknar skäl för asyl, men lyckats få till falska intyg på motsatsen.
  • Äldre 31 Oct 19:07
    #1

    Känner många faktiskt.


    JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Äldre 4 Nov 14:50
    #2

    Jag ser det inte som ett allvarligt problem i sig. Skulle jag ha skäl att tro att personen i fråga avser åka snålskjuts på välfärden så skulle jag vara lika benägen att anmäla falseriet som jag skulle anmäla någon som får oförtjänta bidrag. Skulle jag ha anledning att tro att personer kommer att göra rätt för sig ser jag inte varför det skulle vara ett bekymmer för mig.

Svar på tråden Om du av någon anledning känner till att någon saknar skäl för asyl, men lyckats få till falska intyg på motsatsen.