• volvo142

e cigg funderingar.

Jag undrar om nån som beställt sånnahär engångs e cigg. Med nikotin och är nöjda? vars ni beställt har googlat runt lite men hittar inget bra. anledningen till att ja vill ha engångs. är att jag orkar inte och har inte tid att hålla på och ladda och byta förågare osvosv
    Tacksam för svar vill byta från tobaks cigg till e cigg. Mest för priserna och hälsan men vill veta lite mer som nybörjare!

Skriver från mobilen så ursäkta alla fel som ja säkert lyckats med

• Svar på tråden e cigg funderingar.
  • Drottningen70

Jag har varit nöjd. Har visserligen kört utan nikotin eftersom syftet varit att bryta mitt nikotinmissbruk. Ciggen är tyngre, vilket påverkar känslan. Men "rök" utvecklingen är bra, man kan inhalera och blåsa ut precis som vanligt.

• volvo142
    Drottningen70 skrev 2014-09-18 07:03:40 följande:
    Jag har varit nöjd. Har visserligen kört utan nikotin eftersom syftet varit att bryta mitt nikotinmissbruk. Ciggen är tyngre, vilket påverkar känslan. Men "rök" utvecklingen är bra, man kan inhalera och blåsa ut precis som vanligt.
    Okej ja är ju inte intresserad av att sluta med nitton det är ju underbart att röka.. ;) Kan de bli billigt och "hälsosamt" så är jag nöjd! vars beställde du ?
Svar på tråden e cigg funderingar.