• Anonym (Jonas)

Hittade film med min flickvän.. ska jag göra slut??

Jag hittade en film med min flickvän igår.. på nätet. hon har spelat in den med någon som kallar sig "Johan Vilde".. usch. Jag blev helt chockad så har inte sagt något eller vet vad jag ska göra.. ska jag ta upp det med henne? Göra slut utan att ta upp det? Glömma och gå vidare? Känner mig helt chockad.

• Svar på tråden Hittade film med min flickvän.. ska jag göra slut??
  • Gathenhielm

Det blir lättare för oss att sätta oss in i din situation om du förser oss med en länk till videon i fråga.

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Answermachine)

Alla gör misstag, glöm och gå vidare!

• krillesthlm
    Anonym (Jonas) skrev 2014-09-18 17:45:42 följande:

Jag hittade en film med min flickvän igår.. på nätet. hon har spelat in den med någon som kallar sig "Johan Vilde".. usch. Jag blev helt chockad så har inte sagt något eller vet vad jag ska göra.. ska jag ta upp det med henne? Göra slut utan att ta upp det? Glömma och gå vidare? Känner mig helt chockad.

länk till film så blir bedömningen enklare att göra
  • Anonym (Jonas)
    Rainbow gg skrev 2014-09-18 17:55:12 följande:

Vad var det för typ av film då?

Sex förstås. 
    Tänker aldrig länka
  • Rainbow gg
    Anonym (Jonas) skrev 2014-09-18 17:56:49 följande:
    Sex förstås. 
    Tänker aldrig länka
    Det kunde ju varit någon annan typ av film.

Jag tänker såhär;
    Om har rätt att surfa runt och titta på när andra har sex så har även hon rätt att spela in och visa upp när hon har sex, om det är det hon önskar såklart.

Vad är problemet?
  • Anonym (varför)

Varför stör det dig?

• Haskel
    Anonym (Jonas) skrev 2014-09-18 17:45:42 följande:

Personligen anser jag att det att det är lika "illa" att spela in porr, som att titta på den. Porren spelas ju in för "dig".

...och nej, jag är inte porrmotståndare. Men kom inte och påstå att det är fel på porr och de som skapar den, när du uppenbarligen själv brukar den. För jag tror inte för ett ögonblick på att du bara "råkade" hamna på "Johan Vildes" sidor/filmer.

Njut av att du har en öppensinnad flickvän istället.
  • Anonym (Gorkan)

Gör bar slut om denna Vildes kuk är större än din. Så klart.

Svar på tråden Hittade film med min flickvän.. ska jag göra slut??