• Anonym (MisogynSvante)

Korten på bordet, såhär är KVINNOR egentligen!

Ok. Jag vill ta upp en sak, min tro om hur kvinnor tyvärr fungerar. Det har gått så långt att jag börjat känna avsky till kvinnor och bara tittat på porr på sistone.

Tjejer är bara sexuella sålänge det är nytt och spännande. Är mannen förälskad i henne och de är trygga ihop blir de ointresserade av honom. Detta leder till...
    Otrohet. Jag säger inte att alla kvinnor är otrogna, men jag har blivit utsatt av det.upprepade gånget. En gång valde tjejen att bli påsatt av en överspänd idiot som satt på alla kvinnor i byn. Jag är välvårdad, utbildad, framförallt sätter jag inte på allt som rör sig.... Men ändå valde hon att knulla honom när jag låg hemma och väntade på henne. Hur hittar jag min självkänsla efter det?! Vad är man värd då?

Flirta. Jag tror kvinnor flirtar vid alla tillfällen dem kan. Att de kan välja det framför sex med sin egen man eller pojkvän. Men bara dem får flirta så mår dem bra, annars kan de göra vad som helst för att få stilla sitt bekräftelsebehov. Enligt mig är det sjukt och tycker inte dem har.någon självkontroll. 

Kvinnor är aldrig nöjda på riktigt. De vill alltid testa något nytt oavsett om de är lyckligt gifta, sambo, singel. De säger att de är nöjda med sin man, han ÄR säkert otroligt snäll och go. Men de har ALLTID fantasier om andra män. Har de en stabil karl hemma vill de testa en strulpelle. Har de en charmig slacker hemma vill de gärna testa en ambitiös karriärist. Osv. De kommer alltid vilja göra annat och de är inte gjorda för monogami rent psykiskt.

Det värsta av allt är att jag har pratat med flera kvinnor som oberoende av varann bekräftat detta. De kan vara nöjda med tillvaron, sin man som han älskar, men fantasierna om andra slutar inte för det.

De fantiserar om mannens vänner, att få ha trekant med mannens brorsa och mannens farbror. Om tjejkompisarnas pojkar, tom sina egna systrars makar och om övriga de finner attraktiva. 

Tjejer fantiserar också om idiotiska losers som behandlar dem som skit. 

Tjejer överväger nästan alla män de ser, utom sin egen. Biceps, bröstmuskler, och sex. Vart man än går spanar dem in andra, även helt skamlöst med sina egna män i samma lokal.

Kort.och gott, kvinnor är aldrig nöjda. De vill egentligen ha tillgång till lite av varje. När de ronanerar tänker dem INTE på mannens fina kropp utan om den 25åriga elektrikern som vart där samma dag. Om mannens sexiga arbetskollega eller om sin egen kollega.

Så, detta har ca 10 av mina kvinnliga bekanta erkänt. De alla lever olika liv men passar in i någon av de kategorier jag nämnt.

Resten har jag självt upplevt med de kvinnor jag träffat. Alla har även här varit olika varann men haft uppställda liv.

Jag har fått otrolig avsmak för kvinnor. Jag kommer helt enkelt tro att alla kvinnor är såhär och att män som inte tror på det blir lurade av sina kvinnor. Ingen har lagt korten på bordet och erkänt att det är så.

För tjejer är spännande sex väldigt viktigt.och deras ' behov' finns där. Det är bara så att de är olika bra på att dölja det.

Kvinnor får gärna kommentera detta! Alla förstås men ni kvinnor får gärna bemöta detta ärligt som anonyma och berätta hur fel / rätt det är.

• Svar på tråden Korten på bordet, såhär är KVINNOR egentligen!
  • Anonym (anonym)

Säkra människor både kvinnor och män flirtar med andra människor hela tiden, flirt är bara ett sätt att visa att man uppskattar en annan person det betyder inte att man vill ha sex med dem.

• Anonym (oh nej)
    Anonym (anonym) skrev 2014-09-19 16:56:01 följande:
    Säkra människor både kvinnor och män flirtar med andra människor hela tiden, flirt är bara ett sätt att visa att man uppskattar en annan person det betyder inte att man vill ha sex med dem.
    Flirta för att visa att man uppskattar en annan person? Va....

Jag visar att jag uppskattar en annan person utan att behöva flirta med vedebörande. Då skulle jag få flirta hela tiden ju.

Uppskattning kan faktiskt visas på andra sätt.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (oh nej) skrev 2014-09-19 18:37:52 följande:
    Flirta för att visa att man uppskattar en annan person? Va....

Jag visar att jag uppskattar en annan person utan att behöva flirta med vedebörande. Då skulle jag få flirta hela tiden ju.

Uppskattning kan faktiskt visas på andra sätt.
    Flirtande är människor sätt att putsa varandra en flirt behöver inte innehålla sexuella anspelningar. Det har gått fel någonstans när vänlighet och leende tolkas som inviter, när att skratta med någon innebär att man är på G..
  • Anonym (hej hopp gummi...)

Detta stämmer rätt väl, lita aldrig på en kvinna! haha

• eslah

Hehe, att tjejer är sluga katter stämmer fint det.

• Kereza

Joll. Varken den här tråden eller originalet är vidare vettiga alls - det FINNS gott om både kvinnor och män som inte är bindgalna idioter - lyckligtvis :) 

• Kräk
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 16:48:51 följande:

• Mary2940
    Anonym (anonym) skrev 2014-09-19 18:56:12 följande:

Flirtande är människor sätt att putsa varandra en flirt behöver inte innehålla sexuella anspelningar. Det har gått fel någonstans när vänlighet och leende tolkas som inviter, när att skratta med någon innebär att man är på G..

Förklara vad du menar? För mig är inte ett leende eller vänlighet eller skratt med någon flirt?!
  • Anonym (anonym)
    Mary2940 skrev 2014-09-19 23:20:02 följande:
    Förklara vad du menar? För mig är inte ett leende eller vänlighet eller skratt med någon flirt?!
    Jag utgår från att Ts menar leende och vänlighet när han skriver på detta sätt:

Flirta. Jag tror kvinnor flirtar vid alla tillfällen dem kan. Att de kan välja det framför sex med sin egen man eller pojkvän. Men bara dem får flirta så mår dem bra, annars kan de göra vad som helst för att få stilla sitt bekräftelsebehov. Enligt mig är det sjukt och tycker inte dem har.någon självkontroll. 

Många tolkar ju tom. det som när butiksanställda i kassan ler mot dem som om de flirtar, vet inte hur många gånger människor frågar i olika forum om det betyder att de är intresserade för att de log mot dem när de betalade sina varor.
  • Mary2940
    Anonym (anonym) skrev 2014-09-19 23:41:18 följande:

Jag utgår från att Ts menar leende och vänlighet när han skriver på detta sätt:

Många tolkar ju tom. det som när butiksanställda i kassan ler mot dem som om de flirtar, vet inte hur många gånger människor frågar i olika forum om det betyder att de är intresserade för att de log mot dem när de betalade sina varor.

Jaha, så tolkade inte jag det. Men å andra sidan har jag läst tråden om män som är skriven på samma sätt och eftersom jag inte är man kan jag ju inte veta om det är så eller inte. Men när jag läste denna tråd kände jag bara "nej.. Nej.. Nej.. Sån här är inte jag i alla fall..."

Klart det finns folk och tolkningar till allt!
Svar på tråden Korten på bordet, såhär är KVINNOR egentligen!