• Anonym (Linda)

Har ni knullat med en "toy boy"?

Hej!

En Toy Boy är en man som är betydligt yngre än kvinnan.

Jag är en kvinna på 36 år och relativt nyskild. Jag ligger just nu med en man på 22 år ganska regelbundet. Vi kom i kontakt på nätet och träffas 2 gånger i veckan för att ha sex!

Hur kom ni i kontakt med eran toy boy?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni knullat med en "toy boy"?
  • Frontline

Heter det Toy Girl om det är åt andra hållet ?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • HäckHäxan
    Frontline skrev 2014-09-21 00:57:36 följande:
    Heter det Toy Girl om det är åt andra hållet ?
    Finns en tråd om det med, såg den just. 

gamla.familjeliv.se/Forum-9-191/m74032153.html

Känns dessutom som snarlika, bara att denna är mer vinklad eftersom den innehålelr mer information så som nyskild, hur ofta de ses osv.

Känns som ett test från samma person för att kolla hur olika reaktionerna blir. Så att denne sen kan gå på om hur olika kvinnor och män behandlas, där män minsann är as och kvinnor är bara grymma och får ryggdunkar och beröm, och män blir sedda på med sneda ögon och kallas äckel och gubbsjuka, kvinnorna är minsann cougar och sexuellt frisinnade och uppmuntras till att ta för sig.

Sådär, nu har jag gått igenom hela debatten själv Fan vad jag kan.

Du TS både här och där. Du borde skrivit exakt samma sorts info i trådarna om du skal ens kunna göra en värdering av svaren du får. Samtidigt så valde du naturligtvis att utforma dem olika för att det inte skulle vara så uppenbart att du startat dem bägge själv. Men nu vet du iaf att det är skit samma, det är uppenbart oavsett
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Milf)

Ja, två st som varit 23 och jag älskar yngre killar! Är 36..

• Kereza

Pja, jag svarade ju den andra tråden, så jag svarar väl här med då: Nej, bara haft en yngre och det var bara typ 4 år skillnad. Skulle gäärna ha testat egentligen, men nu är jag ju förlovad och monogam, så det blidde visst inte så :) 

• Anonym (Tjej)

Ja, jag är kring 35, har varit med två killar som var mellan 20-25. Vi träffades på gemensamma kurser på universitetet.

Ser de inte som toyboys däremot utan som vanliga människor som råkade vara yngre Drömmer

• Anonym (35-åring)

Jag har varit med flera. En på 17 (han är dock 19 nu), tre på 22 och sen har resten varit mellan 23 och 27. Är numera ihop med en 25-åring.

Jag har dock aldrig tänkt på dem som toy boys.

• Anonym (Milf)

Min toy boy kom fram till mig på krogen och sa att jag var fin i mina gymkläder. Han hade spanat in mig på gymmet och charmade mig. Han är 21 och jag är 42.
    Kul, sexigt, eggande och hämningslöst :)

• Anonym (WC)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-21 00:50:52 följande:

Hej!

Jag är en kvinna på 36 år och relativt nyskild. Jag ligger just nu med en man på 22 år ganska regelbundet. Vi kom i kontakt på nätet och träffas 2 gånger i veckan för att ha sex!

Är det underbart? hur lätt är det för kvinnor att hitta yngre. Men du måste nästan vara ensam om det.Det är ganska få kvinnor omkring 30 som attraheras av yngre 
  • Anonym (Lite salt)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-21 00:50:52 följande:

Hej!

Du får ha sex med vem du vill, men att du tänker på honom som en toyboy känns ju inte så fräscht direkt.
  • Anonym (Betyder)
    Anonym (Lite salt) skrev 2019-12-19 05:57:26 följande:

Du får ha sex med vem du vill, men att du tänker på honom som en toyboy känns ju inte så fräscht direkt.

Vad betyder det
  • Anonym (WC)
    Anonym (Milf) skrev 2014-09-21 09:32:59 följande:

Ja, två st som varit 23 och jag älskar yngre killar! Är 36..

Hur kommer det sig att du älskar yngre killar? Är det här någon sorts trend? 
  • Miss Sunny
    Anonym (Lite salt) skrev 2019-12-19 05:57:26 följande:
    Och varför det, om man får fråga ?  
Svar på tråden Har ni knullat med en "toy boy"?