är så nere =(
Är så nere...
För ett bra tag sen så kom vi en i en diskution jag och min sambo.. jag sa att jag ville ha barn och han sa att han ville vänta i tre år.. Han kände sig inte mogen.
Sen i söndags började vi prata om barn igen i flera timmar.. Ju mer och mer vi pratade destu mer intressantare blev han att skaffa barn.. Jag blev jätte gladav att höra att han släppte sina känslor och kunde säga vad han tyckte om det hela. (hela tiden jag som gått och tjatat om barn innan).
Vi pratade om vad våra föräldrar skulle säga och han till och med ringde sin mormor allt på skämt och sa att hon skulle bli gammelmormor. Hon jubblade i telefonen men sen sa han att han skämmtade.. =).. han blev glad att höra att hon blev glad över det!.
Han sa att han ville ha barn men ville bara smälta detta lite med ett leende på läpparna.
När dagen hade gått så kom han och började smeka min mage och sa att det skulle bli kul den dagen jag gravid och barnet sparkade.!
Dagen efter när vi kom in till min mormor som fyllde 60 så tog sambon mig om magen hela tiden och viskade Bebis.. Folk tittade men ingen sa något.
Jag har ingen anning om varför han gjorde så.. Fick en känsla av att han kanske längtade till den stund då han kunde berätta för alla att vi skulle ha barn!.
han verkade så glad!!. och jag med =)!.
Men sen igår sa han att vi kunde inte ha sex för vi hade inga kondomer hemma...
Blev såå besviken... Jag sa inget till honom men inombords gjorde det så ont..
jag har kanske trott och förväntat mig för mycket och jag blir sur på mig själv, jag vill ju så gärna...
Nu känns det som att han bara säger så för att få mig glad om jag är nere eller vi har bråkat om något.
Men när han sa det med barn så frågade jag honom om han verkligen menade det och då sa han ja!.
Är så förvirrad... Jag har ägglossning på lördag med så det blir väl inget där då *ledsen*.