Underlivsproblem
Hejsan! Min hund på lite över två år har börjat bete sig konstigt! Hon drar sig lite undan och ser allmänt deppig ut! När vi är ute och går är hon sitt vanliga glada spralliga jag! Förutom att hon under promenaderna ibland stannar för att skicka sig mellan benen, å ibland rycker hon konstigt med svansen som att något besvärar henne! Jag har badat henne och kollat efter men ser ingenting! Trodde att det var att det satt lite skit i rumpan får då brukar hon glida på backen ibland.. Men nu såg jag att det var musen hon försökte skrapa i backen på en sandig dammig väg!! Vad kan detta vara!? När jag försökte kolla förut igen kröp hon under sängen å högg i luften mot mig! Det har aldrig hänt tidigare!
Måste tillägga att hon fick livmodern bortopererad vid sitt första löp då hon fick inflammation! Så det har inte med den att göra! Inte heller sätt att hon kissat blod! Hon kissar heller inte överdrivet mycket! Ska ringa veterinär imorgon bitti.. Men kan inte sluta oroa mig! Någon som vart med om något liknande??