• Äldre 23 Sep 23:48
    845 visningar
    1 svar
    1
    845

    Regler vid dating ?? Hjälp!

    Hej på er..
    Jag har efter 18års äktenskap och 3år som singel nu börjat dejta. Ja just det..jag är en man :) har inte dejtat sedan jag var 20 nåt.. Det var 23 år sedan..iallafall.. Har varit på 2 dejter, en i onsdags en lunch date och i dag kvällsbio " medicinen" (kanon kul film) med en kvinna som jag har blivit ganska förtjust i.
    Vi har smsat en del..jag kanske mer än henne men hon har oxå smsat först o frågat o så.
    Vad gör jag nu??
    Jag har varit en gentleman ingen puss eller tafsat på bion. En kram efteråt och jag sa att det var mycket trevlig och att jag trivs väldigt bra i hennes sällskap, hon instämde.
    När kan jag bjuda ut henne igen? Eller ska hon ta steget? 3dje daten.. Vad gör man då? Laga mat hemma? Film hemma? Dansa? Pussas? Sex?? Jag får panik vad hur ska jag göra?? Hjärtat bankar som aldrig förr...shit..hon luktar så gott..
    Alla råd mottages tacksamt :)

  • Svar på tråden Regler vid dating ?? Hjälp!
  • Nyfike­n gul
    Äldre 24 Sep 07:13
    #1

    Du gör precis vad du vill så länge du är ärlig med vad du tycker, känner och tänker. 

    Det finns inga regler kring dejting utan man gör det som känns bäst för stunden.  Vill du ta initativet och bjuda henne så gör det. 

    Men huvudsaken är att du faktiskt säger vad du tycker. Gillar du henne och vill träffa henne så säger du det.  Vill du att en dejt ska leda till sex - var tydlig med det. Hymla inte. 

    Det värsta jag vet som tjej är att gå på dejt efter dejt med någon som behandlar mig som nån lillasyster.  Gentleman i all ära men jag föredrar raka puckar och ärliga besked.   


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Regler vid dating ?? Hjälp!