• Jag är bara jag

Det är slut med "gamla F.l" nu då alltså...?

Mycket ser konstigt ut på denna nya,saknas bokstäver och nä,jag trivs inte! Igår fanns ju gamla ju! Kommer vara här betydligt mindre om det verkligen ska se ut så här. Har nån ö.h.t tänkt på de som ser lite dåligt-grått på svart är värdelöst,det syns urdåligt.

• Svar på tråden Det är slut med "gamla F.l" nu då alltså...?
  • Jag är bara jag

Jippi,den fanns kvar!! Glad  Det var uppladdningen av sidan som inte funkade på nya sajten,tror all reklam ställer till det. När jag lyckats logga in-vilket inte är lätt när bokstäverna inte syns i inloggningsrutan!- såg jag skylten "gamla sajten". Skönt!

• NKmamma
    Jag är bara jag skrev 2014-09-24 15:37:55 följande:

Mycket ser konstigt ut på denna nya,saknas bokstäver och nä,jag trivs inte! Igår fanns ju gamla ju! Kommer vara här betydligt mindre om det verkligen ska se ut så här. Har nån ö.h.t tänkt på de som ser lite dåligt-grått på svart är värdelöst,det syns urdåligt.

Håller med dig. 
    Ser också dåligt och har också problem att se.
    Kör på gamla jag med.
  • Jag är bara jag
    NKmamma skrev 2014-09-24 16:40:33 följande:
    Håller med dig. 
    Ser också dåligt och har också problem att se.
    Kör på gamla jag med.

Då är i alla fall vi helt överens! Glad
  • Lonlely Wolf

Har hela tiden kört på gamla sidan. Gillade inte alls den nya. Hoppas den gamla sidan får vara kvar så att man inte behöver helt går ur FL.

• Jag är bara jag

Nu måste man vara ständigt inloggad på nya ,sen gå in på forum för att där hitta rutan "gamla sajten"... Suck,förr fanns rutan direkt på förstasidan och man slapp dubbelinloggningen.

• Lonlely Wolf
    Jag är bara jag skrev 2014-09-25 19:56:52 följande:
    Nu måste man vara ständigt inloggad på nya ,sen gå in på forum för att där hitta rutan "gamla sajten"... Suck,förr fanns rutan direkt på förstasidan och man slapp dubbelinloggningen.
    Håller med dig detta med dubbelinloggning är inte kul. Vi som vill stanna kvar på gamla ska ha rätten att kunna logga in som på den gamla goda tiden.
  • NKmamma
    Jag är bara jag skrev 2014-09-25 19:56:52 följande:
    Jag har lagt till gamla.familjeliv.se i mina favoriter. Det underlättar tycker jag.
  • NKmamma
    NKmamma skrev 2014-09-25 21:40:24 följande:
    Jag har lagt till gamla.familjeliv.se i mina favoriter. Det underlättar tycker jag.
    Menade övriga bokmärken på datorn.
  • Lonlely Wolf
    NKmamma skrev 2014-09-25 21:40:24 följande:
    Tack för tipset nu har jag också lagt på mina favoriter......så man slipper logga in här och där Glad

• Lonlely Wolf
    Jag är bara jag skrev 2014-09-25 22:46:45 följande:
    Tills igår gick det logga in via nya sajtens förstasida,blev ändrat då tydligen. Retligt!
    Det går att logga in på nya sajten, men den har lagts längst ner på sidan....fick söka i dag när jag skulle logga in.
  • Jag är bara jag
    Lonlely Wolf skrev 2014-09-25 22:51:38 följande:
    Det går att logga in på nya sajten, men den har lagts längst ner på sidan....fick söka i dag när jag skulle logga in.

Längst ner?! Jag scrollade som en dåre jag! Men man är ju ständigt inloggad fast man stänger av datorn så det är ju nytt ändå och det innebär då att man måste logga in på nytt när man gått in på gamla.. Eller lära sig logga ut efter varje gång här vilket känns segt,jag är ju van att man loggas ut automatiskt.
  • Ankeborg
    Forumvärd skrev 2014-09-25 09:34:41 följande:

Hej hej!

Gamla sidan ligger kvar och vi kommer att hojta till innan den tas bort.
    Du loggar in via gamla.familjeliv.se
    Ha det gott
    Charlotte

Varför finns inte funktionen avregistrera på nya sajten? Kommer ni att införa det innan eller efter att gamla familjeliv stängs ner?

Tack på förhand!
Svar på tråden Det är slut med "gamla F.l" nu då alltså...?