• Louise91

    Tycker ni att barn ska få bete sig hur som helst?

    Jag undrar om ni tycker barn ska få bete sig hur som helst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni att barn ska få bete sig hur som helst?
  • Louise91
    Penida skrev 2014-09-25 16:14:54 följande:

    Öh nej, verkligen inte. Nåt speciellt du syftar du till?


    nej, bara undra vad ni tycker.
  • Jag är bara jag

    Det kan väl ändå inte finnas nån som tycker det?! Förvånad "Hur som helst" innebär ju allt från att skrika hysteriskt bland folk,eller sparka folk på smalbenen,eller kasta sönder saker,inte äta nån mat man blir serverad,aldrig göra som nån säger åt en och tusen andra ouppfostrade ohyfsade saker= aldrig lära sig bli en ansvarsfull vuxen m.a.o!

  • SecretMe

    Tycker inte att någon alls ska bete sig hur som helst, varken barn eller vuxna.

  • MxMeNow
    Jag är bara jag skrev 2014-09-25 16:16:59 följande:

    Det kan väl ändå inte finnas nån som tycker det?!  "Hur som helst" innebär ju allt från att skrika hysteriskt bland folk,eller sparka folk på smalbenen,eller kasta sönder saker,inte äta nån mat man blir serverad,aldrig göra som nån säger åt en och tusen andra ouppfostrade ohyfsade saker= aldrig lära sig bli en ansvarsfull vuxen m.a.o!


    Låter som vissa av mina barns klasskamrater, så för några föräldrar är det tydligen helt ok.
  • Louise91
    Jag är bara jag skrev 2014-09-25 16:16:59 följande:

    Det kan väl ändå inte finnas nån som tycker det?!  "Hur som helst" innebär ju allt från att skrika hysteriskt bland folk,eller sparka folk på smalbenen,eller kasta sönder saker,inte äta nån mat man blir serverad,aldrig göra som nån säger åt en och tusen andra ouppfostrade ohyfsade saker= aldrig lära sig bli en ansvarsfull vuxen m.a.o!


    jag tycker dem som är födda 2003 borde få det
  • Jag är bara jag
    MxMeNow skrev 2014-09-25 16:18:50 följande:
    Låter som vissa av mina barns klasskamrater, så för några föräldrar är det tydligen helt ok.

    De har gjort fel från början,gett med sig och sen gett upp. Tragiskt nog för det gynnar ju sannerligen inte barnen...
  • Louise91

    Barn som är födda 2003 är det mer synd om?tycker jag

  • Lena

    Bäbisar tycker jag inte man bli sur på när de gör dumheter utan man får förebygga istället. Äldre barn ska uppfostras och kraven bli större med åldern.

    Barn ska tex veta man inte ska slåss men innan skolåldern ska man vara medveten om att impulskontrollen inte är så stor.

Svar på tråden Tycker ni att barn ska få bete sig hur som helst?