• 93n

tunisien i oktober

Funderar på att åka till Tunisien i oktober...
    Någon som vet hur vädret är? Vill ha en solsemester...

O allt det är med pengarna?? Hur växlar man? Är inte resvan, är därför väldigt orolig.

O hur mycket pengar behöver man ha med sig? Inga måltider ingår.

• Svar på tråden tunisien i oktober
  • Jag är bara jag

Vi var där precis i början på oktober. Då var det som mest +29 och lite svalt kvällstid. Solen tog som vanlig svensk sommar,vi smörjde oss bara lite första dagen,hade inte ens behövt det. Tror vi växlade pengar här hemma,men man får inte ta ut sedlar därifrån så man måste köpa upp allt eller växla in där om det går. Vi bodde all inclusive och behövde inga pengar alls,vi köpte lite smått bara.

• 93n

Hade tänkt åka i slutet, men det kanske inte är så varmt då?

Jag är bara jag skrev 2014-09-25 16:35:20 följande:

Vi var där precis i början på oktober. Då var det som mest +29 och lite svalt kvällstid. Solen tog som vanlig svensk sommar,vi smörjde oss bara lite första dagen,hade inte ens behövt det. Tror vi växlade pengar här hemma,men man får inte ta ut sedlar därifrån så man måste köpa upp allt eller växla in där om det går. Vi bodde all inclusive och behövde inga pengar alls,vi köpte lite smått bara.

• Jag är bara jag

Inte jättevarmt,men det kanske inte behövs? Det blir väl ingen jätteskillnad på några veckor så drygt 25 borde det väl vara.

Svar på tråden tunisien i oktober