Jag har legat med min kollega
hej!!
Det är så att jag har ett nytt jobb, och jag har jobbat där i 2 veckor nu , det finns en kille som jag tycker är skit snygg! Han är så porrig, sexig, finaste ögonen ( klar blåa ) han kollade på mig helatiden å vi flirtade lite ,sen puffa jag honom på Facebook,sen började vi chatta sen erkände han att han tyckte att jag var väldigt vacker å sexig osv.. sen träffas vi på jobbet i princio varjedag började flirta igen å kollade på mig , sen efter jobbet skrev han till mig frågade om vi kunde ses en stund,, jag vart så nervös! vi hängde i bilen med hans hund, vi började snacka lite å sen frågade han mig om han fick en puss av mig.. så började vi kyssass.. men vi hade inte sex då ..
dagen efter hade vi sex träffades efter jobbet... och i torsdags kysstes vi på jobbet fast i smyg.. han kan få sparken om han involverar sig med nån som han jobbar med.. hur blir det nu då? har inte träffat eller sätt honom sen torsdags för att han åkte till sin polare i gbg .. han kmr på söndag . aså vad tycker ni att jag ska göra ? ska jag fortsätta ha honom som min kk? vi jobbar ihop å det känns pirrigt i magen hur han tittar på mig osv...
är lite Förvirrad = P