• Anonym (Knäppis)

Fråga till er tjejer som har guppande eller dallrande bak

Hoppas ni har överseende med en löjlig fråga, men ni som har en guppande eller dallrande bak (så att ni känner det), är ni nöjda med det? Känner ni er sexiga av det? Eller tycker ni att det är lite skämmigt? Eller bryr ni er inte alls om det?

• Svar på tråden Fråga till er tjejer som har guppande eller dallrande bak
  • Daniel12

Finns det överhuvudtaget något sexigare än kvinnor som har guppande eller dallrande bak? Det är något som ökar kåtheten med 100% enligt  mig. Fasta stjärtar får man nog av i porrfilmer. Vill ha naturliga kvinnor!

• panicorion

Det är lite olika, visst är det roligt att vicka lite extra framför killen när jag springer utan byxor här hemma men ibland när jag ser i spegeln så önskar jag att den var fastare. Iofs inte som 2 bollar som många har och önskar vill gärna att det skall vara naturligt.

• Anonym (Knäppis)
    Daniel12 skrev 2014-09-27 17:28:02 följande:

Finns det överhuvudtaget något sexigare än kvinnor som har guppande eller dallrande bak? Det är något som ökar kåtheten med 100% enligt  mig. Fasta stjärtar får man nog av i porrfilmer. Vill ha naturliga kvinnor!

Kan bara instämma!
  • Anonym (Knäppis)
    panicorion skrev 2014-09-27 17:53:49 följande:

Det är lite olika, visst är det roligt att vicka lite extra framför killen när jag springer utan byxor här hemma men ibland när jag ser i spegeln så önskar jag att den var fastare. Iofs inte som 2 bollar som många har och önskar vill gärna att det skall vara naturligt.

Hur reagerar killen när du springer med guppande bak hemma? ????

Men är det inte naturligt för en kvinna att ha lite daller där bak?
  • HannaS86

Jag tycker att det är pinsamt och hatar min jätteröv. Är noga med vad jag väljer för kläder när jag tränar så den syns så lite som möjligt.

• Anonym (Knäppis)
    HannaS86 skrev 2014-09-27 21:34:12 följande:

Jag tycker att det är pinsamt och hatar min jätteröv. Är noga med vad jag väljer för kläder när jag tränar så den syns så lite som möjligt.

Varför är det pinsamt? Vad säger männen om den då? Det är ju urkvinnligt och sexigt.
  • MrPeasley

En smakfråga nu igen, jag tror att de flesta tittar inte på stjärtne när man väljer partner, men samtidigt är det ju typ det enda man kan se av en kvinna på stadens gator.... Men hur ofta raggar man där?

• K grrl
    Daniel12 skrev 2014-09-27 17:28:02 följande:

Skulle man inte vara naturlig om man har en fast stjärt menar du...? Obestämd
  • K grrl
    Anonym (Knäppis) skrev 2014-09-27 18:14:19 följande:
    Hur reagerar killen när du springer med guppande bak hemma? ????

Men är det inte naturligt för en kvinna att ha lite daller där bak?

...ungefär lika naturligt som att inte ha lite daller där bak. *suck*

• Daniel12
    K grrl skrev 2014-09-28 15:23:48 följande:
    Skulle man inte vara naturlig om man har en fast stjärt menar du...? Obestämd
    Jovisst, men det är mer erotiskt, i mina ögon, med en kvinna som har lite daller..

Svar på tråden Fråga till er tjejer som har guppande eller dallrande bak