• Anonym (Crazy)

Varför kommer de så snabbt?

Hej ! Alla killar jag legat med kommer direkt? De har ändå sagt till mig att de inte brukar göra det eller några har det, killen jag har nu kommer fort varje gång vi har sex och han sa att innan när han har haft sex har det tagit så lång tid att tjejerna frågat om han kommer snart ? Haha så vad beror detta på?

• Svar på tråden Varför kommer de så snabbt?
  • Anonym (Crazy)

Ja du inom typ 4 minuter

Whitetrash86 skrev 2014-09-29 10:15:55 följande:

vad är fort?

• Whitetrash86

kanske är så att du tajtare än dom andra tjejerna, gör någon rörelse som killarna inte kan stå emot, rör på dig mycket...

Alla killar jag har varit med har kommit fortare (dock inte för fort) samt oväntat, till skillnad från andra tjejer.
    När jag frågat varför har svaret blivit att jag helt enkelt vet vad fan jag ska göra i sängen Flört

• Schna

De kanske bara säger så för att bli klara så fort som möjligt? Obalans i underlivet kan ju lukta lite.. 

It takes a fool to remain sane
  • Schna

De kanske bara säger så för att bli klara så fort som möjligt? Obalans i underlivet kan ju lukta lite.. 

It takes a fool to remain sane
  • Anonym (jo)

Du vill väl förmodligen ha svaret att du är bättre än de andra tjejerna, tajtare, sexigare. Men kanske killarna bara säger att det är bara med dig det går fort, eftersom de skäms över att aldrig kunna hålla sig.

• In trouble
    Anonym (jo) skrev 2014-09-29 13:30:59 följande:

Du vill väl förmodligen ha svaret att du är bättre än de andra tjejerna, tajtare, sexigare. Men kanske killarna bara säger att det är bara med dig det går fort, eftersom de skäms över att aldrig kunna hålla sig.

Väldigt sannolikt. Vill du ha män som håller längre än 4 min ska du satsa på äldre erfarna män
  • HäckHäxan
    In trouble skrev 2014-09-29 13:41:04 följande:
    Väldigt sannolikt. Vill du ha män som håller längre än 4 min ska du satsa på äldre erfarna män
    Ha! Det är ingen garanti alls Äldre är inte heller per automatik mer erfarna alla gånger.

TS, de är egoistiska? Drömmer Skiter i vilket. De kan vara nervösa och därmed komma fort. Gillar du inte det så får du ju prata med killen i fråga och så får ni försöka lösa det ihop, typ stanna upp, köra på, växla osv. Men är han inte intresserad av det där alls, ja då kan du nog stämpla egoist i pannan på honom rakt av och sen ta ett beslut om du vill leva med det eller inte.

Själv har jag inget emot 4 minuter, allt beror på vad man gjorde innan man hamnade där, för mig utgör inte tiden kvaliteten helt enkelt. Det är vad de 4 minuterna ger mig som är avgörande för om sexet är bra eller inte, för min del då.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (snabbeville)

Det är nog helt enkelt väldigt normalt för en man att komma efter några få minuter. Sen finns det vissa som utvecklat konsten att hålla på längre. Vetefan hur dom bär sig åt??
    Men eftersom dom flesta kvinnor iaf inte kommer av penetrerande sex är det ganska oviktigt att vara "uthållig". Det är betydligt viktigare vad man gör innan själva samlaget än hur länge man håller på med själva knullandet.

• In trouble

[quote=74078933][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-09-29 14:57:46 följande:[/quote-nick]Ha! Det är ingen garanti alls Äldre är inte heller per automatik mer erfarna alla gånger.

Det var inte det jag menade att de per automatik var mer erfarna. Därför jag skrev äldre erfarna, och inte enbart äldre.

• Anonym (Q)

För tidig utlösning har allra oftast med prestationsångest att göra.
    Han är nervös och tänker "-måtte jag inte komma för tidigt nu..." Och då är det precis vad som händer.
    Männen känner ofta en oerhörd press på sig själva, att de ska kunna älska länge och vänta tills kvinnan är redo eller tills hon är helt klar.
    Att inte kunna kontrollera sin utlösning ses som ett misslyckande.

Prestationsångest är ofta mest framträdande med en ny partner men brukar kunna släppa så småningom. Särskilt om båda hjälps åt.

Svårast är det i unga år. 80-90% av killarna i 20-års åldern för ofta för tidig utlösning. Sedan brukar det avta lite med ålder och med erfarenhet.

• Anonym (Damn)

Hahahaha ni är värdelösa allihopa mohahahahahahahahaha gå och häng er ingen är nöjd med era prestationer iaf

• Anonym (snabbeville)

Jag tror att det som många män kallar "för tidig utlösning" i de flesta fall är fullständigt normalt. Vi är nog lite porrskadade efter att ha sett hur det funkar i porrfilmer. Vet inte hur dom männen är skapta, men jag tror dom är i minoritet. Och många kanske använder diverse preparat, typ bedövningssalva och mediciner, och ibland har dom troligen knullat av sig den värsta klådan o sen fått upp den en gång till, då går det garanterat att hålla på längre. Jag tror inte alls att det har med prestationsångest att göra, jag tror att det är ett naturligt tillstånd. Det finns inget i det "naturliga urvalet" som prioriterat dom som kan hålla på att knulla länge. Kvinnan har troligen valt partner på helt andra grunder än tiden dom kan knulla. Det handlar mer om utseende, makt, styrka o företagsamhet än knulltider.
    Ju kåtare man är desto snabbare kommer man, så enkelt är det. Det är därför unga män generellt sett kommer snabbare än äldre, men det gäller förstås inte alla.

• Anonym (Q)

Med trygghet, mer erfarenhet och i mogen ålder så kan de flesta män kontrollera sin utlösning, åtminstone de flesta gångerna.

Om vi kvinnor vill att mannen ska kunna hålla på längre så får vi seriöst intressera oss för "problemet" och genom uppmuntran, träning och på andra sätt skapa den trygghet som han behöver.

Min nuvarande man, som är mitt livs kärlek, har berättat att han innan 25 oftast kom inom några sekunder eller kanske som längst inom ett par minuter.
    När han tidigare var gift i 25-35 års åldern så varade han lite längre, men oftast bara i några få minuter (han säger själv att det berodde på prestationsångest för att hon alltid var så missnöjd med honom).

Efter 40, och den tid i livet som jag har haft förmånen att känna honom, så kan han (nästan alltid) fullständigt kontrollera sin utlösning. Vi kan ibland älska i timtal och han väljer att vänta med sin utlösning.
    Andra gånger tar vi en snabbis och då har han förmågan att spruta på ett par minuter.
    Jag är så nöjd och glad!

snabbeville; det du säger kanske gäller för en del. Men jag har haft förmånen lära känna en hel del män genom livet, så jag har gott om egna erfarenheter. Jag har dessutom rent yrkesmässigt haft anledning intressera mig för denna och liknande frågor.
    Tro mig; i de allra flesta fall hänger det ihop med prestationsångest. (Lika självklart som sviktande stånd också oftast hänger samman med prestationsångest.)
    Kanske tycker du att ordet "prestationsångest" är värdeladdat och låter lite för allvarligt för att det innehåller "ångest". Jag är mera van vid ordet och även att diskutera problemet och därför glömmer jag att det kan vara värdeladdat. Skit i ordet, sätter er i stället in i företeelsen, kalla det får något annat som är mindre dramatiskt för dig/er.
    Det finns alla möjligheter att göra något åt företeelsen (om man ser bortom ordet...).

• Anonym (Q)

PS: Det finns inget som helst belägg för att yngre män alltid skulle vara kåtare än mogna män!
    Det finns heller inget belägg för att hur snabbt han kommer enbart skulle bero på hur kåt han är. Fundera efter en sekund så inser du nog det orimliga i detta.
    Om du tvivlar och om du är ung så kommer du så småningom genom egna erfarenheter själv att förstå vad jag pratar om.

• hännrick

Erfarenhet och vana är såklart viktiga för faktorer för hur väl en man kan kontrollera utlösningen. Men även en mycket erfaren man kan råka ut för att det plötsligt och mycket hastigt, drar iväg och att han skjuter oplanerat.

Hur lång tid det tar att nå utlösning beror på en jäkla massa omständigheter, men jag vet av egen erfarenhet att hur hon rör sig har stor betydelse då skillnaden i stimulans för kuken kan vara som natt och dag. Den som haft möjlighet att prova två fittor samtidigt (och kunnat jämföra dem sida vid sida) vet också hur olika de kan kännas (det gäller två stjärthål också) och då menar jag inte bara hur trångt det är eller hur mycket de kramas.

• Anonym (Hon)
    hännrick skrev 2014-09-29 19:04:07 följande:

Hur lång tid det tar att nå utlösning beror på en jäkla massa omständigheter, men jag vet av egen erfarenhet att hur hon rör sig har stor betydelse då skillnaden i stimulans för kuken kan vara som natt och dag. Den som haft möjlighet att prova två fittor samtidigt (och kunnat jämföra dem sida vid sida) vet också hur olika de kan kännas (det gäller två stjärthål också) och då menar jag inte bara hur trångt det är eller hur mycket de kramas.

Intressant. Kan du utveckla? Just det där med hur hon rör sig? Jag förstår att det är så men vill gärna få det lite närmare beskrivet. Kanske borde starta en tråd om det.. Vad menar män egentligen med "du juckar skönt" "du knullar skönt" egentligen, mer i detalj? 
  • hännrick
    Anonym (Hon) skrev 2014-09-29 21:26:45 följande:
    Intressant. Kan du utveckla? Just det där med hur hon rör sig? Jag förstår att det är så men vill gärna få det lite närmare beskrivet. Kanske borde starta en tråd om det.. Vad menar män egentligen med "du juckar skönt" "du knullar skönt" egentligen, mer i detalj? 
    Ja det kan säkert bli en intressant diskussion :)

Ett exempel är en tjej som rider en kille, om rör sig rakt upp och ner, fram och tillbaka eller något mitt emellan. En del liksom vrider hela bäckenet i rörelsen, andra gör det inte.

Jag vet inte vad dessa rörelser resulterar i på insidan men jag kan konstatera att de känns helt olika.

Minnen från den gamla goda tiden
  • Anonym (Hon)
    hännrick skrev 2014-09-29 21:41:28 följande:
    Ja det kan säkert bli en intressant diskussion :)

Ett exempel är en tjej som rider en kille, om rör sig rakt upp och ner, fram och tillbaka eller något mitt emellan. En del liksom vrider hela bäckenet i rörelsen, andra gör det inte.

Jag vet inte vad dessa rörelser resulterar i på insidan men jag kan konstatera att de känns helt olika.

Minnen från den gamla goda tiden
    Startat! Tack för ditt svar hännrick, utveckla gärna i tråden. Jag tycker för övrigt att du verkar riktigt sympatisk btw
Svar på tråden Varför kommer de så snabbt?