• Issi

Ni som fått plus sent på graviditetstest

Hej!

Vet att det finns fler sådan här trådar, hittar dock ingen som är helt aktuell. Vill gärna höra era historier om att få positivt grav test sent, dvs långt efter BIM. Hade ni ändå blivit gravida vid beräknad ägglossning eller var också den sen? osv osv...

Är själv på BIM +9 nu och känner mig jättegravid (har en dotter sedan innan och känner igen mig), får dock negativt på testen. Mår illa, är svullen som tusan, gasig och väldigt trött.

Ge mig några solskenshistorier =) Och ni som är i samma situation får också gärna hänga på!

• Svar på tråden Ni som fått plus sent på graviditetstest
  • Crissy

Hej. Är i samma sits. Bim+4 idag och inget+! Testade senast imorse tyckte mig ana något svagt, men vet inte. Denna väntan är såååå jobbig! Med mitt första bar fick jag + på bim-3. När fick du + med dina andra barn?

• Issi

Spännande att höra hur det går för dig! Tror jag testade plus på bim med dottern, men hade inte så bra koll då. Fick mens i fredags så det verkar inte bli ngt. Dock så verkar mensen tagit slut idag söndag vilket är konstigt. Hade samma innan missfall i aug, mens som var kort sedan testade jag plus två veckor senare. Får se vad som händer...

• Alleballe

Sitter i samma sits.. Ingen mens så långt ögat kan nå men ändå negativt på testen.. BIM+5.... Dock har jag använt mig av graviditetskollens tester.. Bra/dåligt?

Vill bara ha min mens nu. Orkar inte gå runt och inte vet vad det är som står till i min kropp..

• Längtar efter en bebis

Jag hade ägglossning 19 som vissades på ägglossning test posetiv sedan gjorde jag grav test den dagen jag skulle få mens och de vissa jätte stark posetiv , troode inte så tog en till grav test och de vissa igen jätte stark posetiv , är snart 5 veckor nu :)

• Mickan89

Samma här.. bim+7 idag o varken plus eller mens.. Förra graviditeten (06) plussade jag inte förrän jag va i v8.. kan de va samma denna gången eller e mensen bara sen? neg test än så länge iaf Rynkar på näsan

• Anonym (14 dagar försenad)

Min mens är 14 dagar försenad... Fortfarand inget plus, ska jag hålla önskan uppe eller är de helt kört? Kan jag vara gravid ändå om man säger så?

• Längtar efter en bebis

Aha så konstigt vet man för ju alltid ägglossning efter 14 dagar så om man beställer tidiga gravid test kan man testa sig den dagen man ska igentligen få mens men om man köper vanliga test då äre bäst att vänta Max 10 dagar man ska få förväntande mens för att vara säkert säker och de ska vissa starkt.

• lovley00

Vad har ni för erfarenhet av dessa tester? Vet att negativa tester kan bli positiv när dom legat ett tag. Brukar dessa bli så?

• Alleballe

BIM +8 fortfarande negativt test..

Igår upptäckte jag en knuta i bröstet!!!!! Precis ovanför bröstvårtan. Är 22 år, så sannolikheten att det skulle vara cancer är väl ganska liten...?

• Mickan89

Jag har oxå bim+8 idag. Har typ varken tecken på att mens skulle va på g eller grav.. Vet inte vad som händer.. känns som om jag bara får neg test så känns nästan bättre att vänta ut nästa mens istället.
    Låter som du borde kolla upp de där, bättre en gång för mycket än för lite

Svar på tråden Ni som fått plus sent på graviditetstest