Fler skengravida?
Har precis haft mitt andra missfall på ganska kort tid men i båda fallen går jag i flera veckor och är skengravid. Någon mer som varit med om detta? Jag har en son på 17 månader och det tog mig och min man ca 14 månader innan han blev till. Hemsk graviditet med ständig illamående och besvär. När han var 8 månader blev jag gravid igen och började genast må dåligt även denna gång. Magen växte men i vecka 14+3 fick jag en blödning vilket gyn konstaterade var ett missfall. De såg dock att embryot varit dött sen v 6 och att jag varit skengravid sen dess. Livmodern var så pass stor som hos en kvinna i v 15. Fick cytotec och sexförbud i en månadmen efter det grönt ljus . Blev gravid igen efter några månader och förra veckan gjorde jag ett tidigt ultraljud för jag ville vara säker att det fanns något liv i magen men samma sak igen. Gjorde ultraljud i v 9+3 men allt som syntes var en förstorad livmoder och en vätskeansamling. Har tid på fredag för att återigen äta cytotec men tills dess får jag gå runt med en liten rund mage och illamåendet från helvetet trots inge liv.