• tthea

    Att jobba som servicehandläggare på Skatteverket/Försäkringskassan

     Hej gott folk! 

    HJÄLP HJÄLP! I juni tog jag ut min kandidatexamen och har sökt jobb sedan dess. Jag har fått gå på tre intervjuer men det har inte gått hela vägen. Jag har velat ge upp så många gånger och skita i allting. För att slippa vara arbetslös efter examen så valde jag att börja studera igen (fristående kurser) men jag är såå skoltrött. Men nu har jag ÄNTLIGEN hittat ett jobb som jag VERKLIGEN vill ha (så har jag inte känt med de andra jobben som jag sökt tidigare). 

    Jobbet är som servicehandläggare på Skatteverket/Försäkringskassan. 
    - Är det någon här inne som arbetar med samma/liknande tjänst och som kan beskriva arbetsuppgifterna/hur arbetsintervjun gick till? 

    - De söker i dagsläget 5 servicehandläggare. Vad kan jag tänka på för att verkligen bli en utav dem 5? Jag VILL verkligen verkligen ha denna tjänst då jag älskar service och att hjälpa människor. Denna tjänst känns verkligen rätt!

  • Svar på tråden Att jobba som servicehandläggare på Skatteverket/Försäkringskassan
Svar på tråden Att jobba som servicehandläggare på Skatteverket/Försäkringskassan