kan inte ha sex. Är förstörd.
Jag har det bara allmänt jobbigt just nu. Ska göra en lång historia kort: har haft ont under sex i 9 månader nu, har ont under sex och efter sex är jag även svullen, röd och det kliar i TVÅ VECKOR EFTERÅT.
?Besökte 6 gynokeloger, hade ingen svamp, könssjukdomar och så vidare, allt såg jättebra ut. Efter sex månader tänkte jag att jag skulle sluta med mina ppiller (nevoletta) och ALLA besvär gick över efter en vecka!!! Jag var överlycklig, och min gynokelog sa att jag skulle fixa nya ppiller eftersom jag har fast pojkvän sedan ett år tillbaka. Började med Yasmin. Åt i en vecka, och direkt började de göra ont under sex igen och jag var precis som förut. Slutade då med ppillerna efter endast en vecka, de var 1,5 månader sen, och det har inte blivit ett dugg bättre.
?Har tänk att de kan vara pillernas fel, men eftersom jag åt nevoletta i två år och det gick över efter en vecka, och sedan Yasmin i en vecka och de har fortfarande inte gått över på 1.5 månader.
?
?Känner mig helt förstörd. Och helt värdelös när alla mina vänner pratar om hur bra sex dom har, och min pojkvän börjar tröttna. Kan inte leva ett normalt liv. Inget sexliv och sen svider de, kliar och är svullet konstant. Behöver någons råd eller vad som helst. Snälla jag är så desperat..???? känner mig så ensam i detta.