• Anonym (Tråkig)

Tjejer, hur ofta onanerar ni?

Hej! Jag är en tjej på 20 år som typ aldrig onanerar. Kan gnida mig mot stolen några gånger per år, men inte mer än det haha. Har aldrig använt sexleksaker eller onanerat med fingrarna, det intresserar mig bara inte, eller det känns så onödigt eftersom att jag har en pojkvän. Är jag den ända som tycker såhär? Eller onanerar faktist alla kvinnor flera gånger per vecka som männen gör? Lite nyfiken :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, hur ofta onanerar ni?
  • hännrick
    Anonym (Tråkig) skrev 2014-09-30 22:16:50 följande:
    Hej! Jag är en tjej på 20 år som typ aldrig onanerar. Kan gnida mig mot stolen några gånger per år, men inte mer än det haha. Har aldrig använt sexleksaker eller onanerat med fingrarna, det intresserar mig bara inte, eller det känns så onödigt eftersom att jag har en pojkvän. Är jag den ända som tycker såhär? Eller onanerar faktist alla kvinnor flera gånger per vecka som männen gör? Lite nyfiken :)
    Det finns män och kvinnor som onanerar flera ggr om dagen och det finns som män och kvinnor som aldrig onanerar. ;)
  • Anonym (K)

Flera gånger om dagen. Jag har iofs också en pojkvän, men han vill bara två gånger i veckan...

• panicorion

Kan bli 3-4 ggr per månad eller så lite olika, har sambo som tar bra hand om mig så jag lämnar över det till honom med glädje

• HäckHäxan

Röstade på flera gånger i veckan men inser att jag kanske borde röstat på varje dag. Nå skit samma, ibland rä det flera gånger på en dag, ibland kan det gå en vecka i mallen. Det spelar ingen roll om jag är i en relation eller inte, jag onanerar iaf.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (solstrålen)

Jag tänkte som du när jag var yngre. Hade inget behov av det. Började först några år senare, finns roliga leksaker att greja med själv eller med partnern. Blir ganska ofta nu.

• Anonym (Tjej)

Det varierar. Min kille vill inte särskilt ofta, och ju mindre jag får desto mindre sugen blir jag. Då händer det max en gång i månaden att jag onanerar. När han vill så blir jag mer sugen, då kan jag göra det flera gånger om dagen. Ibland onanerar jag för att jag har tråkigt också, speciellt om jag är hemma med plugg hela dagen och han jobbar 10-22 Rynkar på näsan

• Anonym (whipped cream)

Allt från en gång i månaden till tre gånger om dagen, beroende på hälsa, lust och stressnivå.

• Anonym (Awa)

Jag har också pojkvän och regelbundet sexliv men blir ändå sugen på att onanera. Det blir mellan några gånger om dagen och 1-2 gånger i veckan beroende på hur kåt jag är och hur mycket sex jag kan ha då. Tex så brukar vi ha väldigt mycket sex på helgerna så då räcker ju det.

Svar på tråden Tjejer, hur ofta onanerar ni?