• Elvan

jag orkar inte mer

Jag är gravid i v 30.. Jag har sjukt ont å har åkt på foglossning.. Jag orkar ingenting. Så fort jag gör något så känns de som jag ska svimma å så får jag världens förvärkar... de va meningen att jag skulle åka å jobba idag eftersom jag har varit sjuk i två dagar å börja känna mig lite friskare.. Men min rygg orkar inte å jag känner mig sjukt trött... vad ska jag ta mig till..? Ringde vc här om veckan å skulle sjukskriva mig för foglossningen men dom kunde inte ta i mott mig förens 2 v.. Jag blir tokig..

• Svar på tråden jag orkar inte mer
  • Glinda
    Elvan skrev 2014-10-01 13:37:22 följande:

Jag är gravid i v 30.. Jag har sjukt ont å har åkt på foglossning.. Jag orkar ingenting. Så fort jag gör något så känns de som jag ska svimma å så får jag världens förvärkar... de va meningen att jag skulle åka å jobba idag eftersom jag har varit sjuk i två dagar å börja känna mig lite friskare.. Men min rygg orkar inte å jag känner mig sjukt trött... vad ska jag ta mig till..? Ringde vc här om veckan å skulle sjukskriva mig för foglossningen men dom kunde inte ta i mott mig förens 2 v.. Jag blir tokig..

Förstår hur du känner dig, jag är i v 32 och mår likadant, jag är sjukskriven sen några veckor tillbaka. Min bm bokade tid hos gyn inom några dagar bara, kan du inte höra med din bm?

Du kan ju vara sjuk i en vecka utan intyg.
  • flambards
    Elvan skrev 2014-10-01 13:37:22 följande:

Boka en tid på vårdcentralen sålänge så får de sjukskriva dig därifrån. Det vet jag andra som har gjort. Du kan ju inte gå och vänta i två veckor om du mår så dåligt :(
Svar på tråden jag orkar inte mer