• Nerd

Fars dag, present från nyfödd?

Vill hemskt gärna att min man ska få en present från vår bebis på hans första fars dag. Bebisen borde vara född tills dess även om jag går över tiden.
    Men vad ska jag hitta på för present?
    Vill gärna att det ska vara något speciellt.
    Inga smycken eller fickpluntor, slipsar eller whiskyflaskor..

• Svar på tråden Fars dag, present från nyfödd?
  • Rainbow gg

Jag hade köpt en enkel kopp med trycket "världens bästa pappa" på. För jag vet att min sambo hade älskat det.

Du kanske skulle fundera på vad du tror han skulle uppskatta och inte så mycket "vad är speciellt och kommer vara för evigt"?

Bara en tanke, alla par är ju olika :)

• Apelsin

kallingar med "pappa" på eller nåt. De brukar sälja passande kalsonger på Maxi i november. Eller kanske trycka bebisfoten i gips eller på en liten canvastavla?

• Voodoodoll

Jag gav min sambo en fotobok jag skickade efter från nån hemsida. Förstasidan stod det "världens bästa pappa" på med den första bilden på dem ihop under. Sedan var alla foton som finns på dom två tillsammans med i boken (funkar ju bara om fars dag är ganska nära barnets födelsedag dock, om inte boken ska bli typ 7000 sidor...)

• Bockenb

Man kan beställa etiketter med personlig text från Famous Grouse. Klart farsan ska ha en wiskey?

• Nerd

Tack för bra tips!

Bockenb skrev 2014-10-01 21:21:49 följande:

Man kan beställa etiketter med personlig text från Famous Grouse. Klart farsan ska ha en wiskey?

haha rolig idé men för någon som inte dricker alkohol är det kanske inte så kul att få :P
Svar på tråden Fars dag, present från nyfödd?