• Panil

    Övernaturligt

    Hej! Jag skulle vilja ha lite hjälp med att rensa energier och andar.

    Jag ska flytta till en ny lägenhet och skulle vilja Rensa den innan jag flyttar in då energierna som finns där inte är så positiva. Den förra hyresgästen var missbrukare och det har tydligen varit en massa Skit som hänt där, vad exakt vet jag inte.

    Mitt dilemma är att jag inte vill rensa ut alla energier och andar. Min mamma gick bort för en månad sedan och hon har "hälsat" på alla i familjen utom mig. Jag vill inte minska chanserna för att hon ska komma till mig genom att rensa bort allt.

    Vill ha seriösa svar och ingen som trackar mig för min tro. Finns det ett sätt att rensa ut och ändå få besök av min mamma?

  • Svar på tråden Övernaturligt
  • Akua

    Klart du har haft din mamma hos dig!! Hon kanske är hos dig hela tiden och därför hälsar hon aldrig på.

    :)

  • Panil

    Jag hoppas att hon är hos mig men alla andra har fått tydliga tecken på att hon varit hos dom, fönster som öppnats hos min pappa och bror, en oskakad kolsyrad flaska som typ exploderat när storasyster skulle öppna den efter prat om hur tjurig vår mamma var och tvillingsyster som haft besök i sin dröm, hon drömmer i vanliga fall aldrig verkligt men denna gången kommer hon ihåg känslan av att vår mamma kramat henne och sagt att allt kommer bli bra igen.

    Jag vill känna henne hos mig men ännu har det inte hänt

  • Akua
    Panil skrev 2014-10-02 23:12:09 följande:

    Jag hoppas att hon är hos mig men alla andra har fått tydliga tecken på att hon varit hos dom, fönster som öppnats hos min pappa och bror, en oskakad kolsyrad flaska som typ exploderat när storasyster skulle öppna den efter prat om hur tjurig vår mamma var och tvillingsyster som haft besök i sin dröm, hon drömmer i vanliga fall aldrig verkligt men denna gången kommer hon ihåg känslan av att vår mamma kramat henne och sagt att allt kommer bli bra igen.

    Jag vill känna henne hos mig men ännu har det inte hänt


    Du letar desperat kanske. Du vill ha klara och tydliga tecken som enkelt går att berätta...öppnade fönster eller liknande. Men lägg dig ner. Känn efter. Dröm och känn känslan. Saker som du tänker är kanske hon som ger dig tankarna. Hon finns där! Såklart hon gör! Försök vila i det så ska du se att du kan se och känna det!
Svar på tråden Övernaturligt